Jeśli dobrze Cię rozumiem, to AI_Attack sprawi, że on Zaatakuje mnie. Ale mi bardziej chodzi o to, żeby go teleportowało, dało mu nieśmiertelność i zrespiło tzw. ady. Zbicie ady spowoduje, że on straci nieśmiertelność, przerwie animację i mnie zaatakuje. (animacje wziąłem pomysł z Dialogu Abuyina, on dopóki nie wykona tej 2 animacji, wisi w powietrzu) Z zaatakowaniem po zabiciu addy to nie problem, wystarczy ZS_Attack wywołać. Ale co zrobić, żeby on wykonał animację. W sensie że nie oleje animacji, żeby przerwać walkę.
Nie wiem, może jakiś Aivar mi to blokuje, albo właśnie jakiś aivar mu dodać?
instance NONE_666_Boss (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Boss";
guild = GIL_BDT;
id = 666;
voice = 10;
flags = 0;
npctype = NPCTYPE_MAIN;
level = 50;
attribute[ATR_STRENGTH] = 200; //+50 Waffe
attribute[ATR_DEXTERITY] = 50;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 100;
attribute[ATR_MANA] = 100;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 5000;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 5000;
//aivar[AIV_IgnoresFakeGuild] = TRUE;
aivar[AIV_IgnoresArmor] = TRUE;
aivar[AIV_EnemyOverride] = TRUE;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 666666; //Joly:für die Waffe
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER;
// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_Elbastardo);
// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Thief", Face_N_Raven, BodyTex_N, ITAR_Raven_Addon);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Arrogance.mds");
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 90);
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_666;
};
FUNC VOID Rtn_Start_666 ()
{
TA_Sit_Throne (08,00,23,00,"NW_MONASTERY_THRONE_01");
TA_Sit_Throne (23,00,08,00,"NW_MONASTERY_THRONE_01");
};