Bijemy się z kimś - parujemy mieczem jego ciosy; żaden problem. Jednak, gdy spotykamy na swojej drodze wilka parowanie ciosów jest niemożliwe. Możemy tylko odskoczyć w tył. Jak sprawić, by po CTRL + strzałka w górę nie zadawali obrażeń? Próbowałem w MDS:
ani ("T_1HPARADE_0" 1 "" 0.1 0.0 M. "SH_PARADE.ASC" F 1 15)
{
*eventTag (0 "DEF_WINDOW" "0 10")
*eventSFX (2 "D_PARADE" EMPTY_SLOT)
*eventTag (0 "DEF_PAR_FRAME" "0 10")
}
ani ("T_1HPARADE_0_A2" 1 "" 0.1 0.0 M. "HUM_1HPARADET1_A01.ASC" F 16 30)
{
*eventTag (0 "DEF_WINDOW" "0 12")
*eventSFX (18 "D_PARADE" EMPTY_SLOT)
*eventTag (0 "DEF_PAR_FRAME" "0 12")
}
ani ("T_1HPARADE_0_A3" 1 "" 0.1 0.0 M. "HUM_1HPARADET1_A01.ASC" F 31 45)
{
*eventTag (0 "DEF_WINDOW" "0 12")
*eventSFX (33 "D_PARADE" EMPTY_SLOT)
*eventTag (0 "DEF_PAR_FRAME" "0 12")
ale DEF_PAR_FRAME nic nie daje...
Czy jest gdzies funkcja, ze potwór uderzyl hero, i bede mógł obrażenia wywalic na FALSE (i nie zada wtedy obrażeń), jesli mam BodyState BS_PARADE? Próbowałem we wszystkich MM_Assess_Damage, ale nic nie znalazlem... Myślałem jeszcze, żeby TickTockiem ustawic nieśmiertelność, gdy mam BodyState BS_PARADE, ale to jednak nie do konca to, co bym chcial.
Proszę o jakieś sugestie, jak sie z tym uporać. Pozdrawiam.