Blender problem z kośćmi 3074 2

O temacie

Autor Kogaan

Zaczęty 22.06.2017 roku

Wyświetleń 3074

Odpowiedzi 2

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.

Kogaan

Blender problem z kośćmi
2017-06-22, 15:03(Ostatnia zmiana: 2017-06-22, 16:03)
witam mam taki problem, mianowicie chodzi o to że, stworzyłem model do Gothic i chciałem go podpiąć do kości lecz po podpięciu i zapisie modelu to po jego wczytaniu, kości nie są przyczepione do modelu.

Post połączony: 2017-06-22, 16:03
dobra wiem już czemu mi nie działa, a powód jest taki że, usunąłem główną kość ale myślę że przez to że jest ona za nisko to potwór po przyzwaniu spada pod podłoże i gdy się przemieszcza to nie idzie płynnie tylko co jakiś czas spada i tu się chciałem spytać czy istnieje jakiś sposób żeby podnieść tą kość w animacjach bez potrzeby robienia nowych?
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
zaznacz ta kość i na każdej klatce podnieś ją na osi Y o tyle samo.

Nie wiem czy są inne sposoby, mało sie bawię w 3d
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry