1. Arcydemon Seneyaka (ten z kapliczki) jest tak zboostowany, że albo mu oddasz szpon albo wczytujesz, nie widze na niego rady na 2-3 rozdział nie wiem czy taki jest zamysł, ale nierównomierny do innych przeciwnikow.
2. Trochę dziwne, że ork szaman ma wytrzymałość na poziomie czarnego orka - w końcu nic na sobie nie ma.
3. Fajnie ze zmieniłeś położenie 1h nordmarskiego, ale cały czas dziwne, że po 2h trzeba sprintować przez hordy nieumarlych albo zamieniac się w chrząszcza.
4. Pancerz mistrza zabójców jest useless. NA tym etapie dużo łatwiej zdobyć pancerz z płytek pełzaczy.
5. Po zabiciu canthara, ciągle mogłem sprzedawa srebra u Halvora, chyba tak nie miało być.
6. Strażnicy sfer mogliby robić więcej dmga, bo są tankowaci, ale ostatecznie zadają mniej niż ty im.
7. Robiłem pod innosa, więc na szponie beliara mi nie zależy, a przez to zabicie seneyaka nie dało kompletnie nic poza expem. Jakis ring albo amulet by tu mozna wstawic czy cos. Jakos nie odczułem, że skonczyłem jakis wazny wątek po zabiciu go. Swoją drogą zabiłem go bez krzyża elementów, po prostu stałem, biłem go, on bił mnie i zmarnowałem max 4 potki. Dużo cięższy(musiałem go pominąć) był demon prze sferze ciemności. Można by mu dac jakieś summony albo po prostu zwiększyć staty.
8. Necromicon dałem Xardasowi w 1 rozdziale, a potem chyba w 3 dostałem na niego jeszcze questa.
9. Bronie. Jest bardzo dużo broni w okolicach 120-200 str, z czego większości nie użyjesz bo do danego czasu masz gniew nazgula(te 150 zasięgu to b fajna rzecz) albo smoczą zgube(to coś na plaży koło khorinis.) Taka wężownica to było dla mnie nieporozumienie. Potem jest uriziel na 250 str, a potem do 480 str jest pustka, gdzie od 480 do 500 jest pare niewiele różniących się broni. (Patrzałem pod kątem 2h)
10. Zbroja łowców orków, niewiele różni się od zbroi kruka, to by jakoś można lekko rozseparować.
1. Jest to po to, żeby nie narobić sobie dużo serc demona. Co prawda, mógłbym tego demona przerobić, żeby serc nie zostawiał. Tak wiec napewno wezmę to pod uwagę.
2.Ork szaman, ale chyba jakiś bossowaty. Większość orków szamanów padała gładko.
3.1h nordmarski jest przeniesiony juz w 1.3.2 przez Thompsona. A zeby dostac sie po 2h wystarczy tabliczkami i bonusami wbić 30% w 1h. b. dobry zabieg bo w drodze do kreola nabiłem 4 punkty siły.
4.Useless moze nie, przydał mi się dopóki nie dorwałem zbroi kręgu a potem pełzacza.
5.Canthar <-> Halvor - W 1.3.1 już skupywał po zabiciu. Nie ruszałem tu nic.
6. Mogliby co prawda bić więcej, tak więc to też wezmę pod uwagę.
7.Tylko exp? Nie dał PN? jeśli dobrze pamiętam, powinien dawać. Co do amuletu bądź czegoś ciekawszego, pomyślę.
8.Grając sekciarzem, dał Ci questa na necronomicon? Bo jeśli dobrze pamiętam, szedłeś pod sektę. Do sprawdzenia.
9.Broni poza Legendarno-Epicko-Magiczno-HiperBajer od Panów Cienia, nie ruszałem.
10.Zbroja łowców orków jest chyba mocniejsza, ale nie jest jakaś przekokszona. Na tym etapie powinieneś już nosić jakąś gildyjną. (zależy kiedy dolinę Cieni zrobiłeś)
Nergal a taki pomysł mam dla Ciebie, sam powiedz co o nim myślisz, choć pewnie za dużo byłoby z tym roboty. Co myślisz o przeniesieniu Returninga na modyfikacje L'Hiver w najnowszej wersji? Bardzo dużo nowego świata do zwiedzania, nowych zbroi, pancerzy, umiejek... Cudo by było!
Nie. NIE. NIE. Nienawidzę leveldesignu, a spacera używam tylko i wyłącznie do kompilacji skryptów i aktualizacji dialogów.
Poza tym, tak jak powiedział
@Tizgar - Mamy returna 2.0 od tego. Ciekawy pomysł, ale niestety nie do zrealizowania przeze mnie.
Cześć. Chciałem zgłosić, że w drugiej misji dla opiekunów w której musimy zrobić miksturę z serca Luciana jest błąd. Mianowicie, przyrządza się miksturę składniki znikają, a mikstury nie ma w ekwipunku.
Sprawdzałem na rosyjskim forum nie ma tam na nią kodu, więc z konsoli się też nie wezmie.
Nic nie grzebałem w monologu stołu alchemicznego.
func void pc_itpo_soulriver()
{
Npc_RemoveInvItems(hero,itat_luzianheart,1);
Npc_RemoveInvItems(hero,ItMi_Sulfur,1);
Npc_RemoveInvItems(hero,ItMi_Aquamarine,1);
Npc_RemoveInvItems(hero,ItMi_DarkPearl,1);
Npc_RemoveInvItems(hero,ItPo_Mana_01,1);
Npc_RemoveInvItems(hero,ItPl_SwampHerb,1);
CreateInvItems(hero,itpo_soulriver,1);
Print(PRINT_AlchemySuccess);
B_Say(self,self,"$ITEMREADY");
POTIONSTARTOK = 1;
pc_special_start_back();
};
Skrypt powinien zabrać i utworzyć Ci w eq tą potkę. Kod masz tutaj jak Ci cos takiego się stało
CreateInvItems(hero,
itpo_soulriver,1);