Na 1.3.2 doszedłem do momentu, gdzie powybijałem całą zwierzynę i to co się dało. Wargi, orkowie, smocze zębacze i reszta lepszych stworków była nie do ruszenia. Do wieży mgieł mogłem zapomnieć by się dostać, nieumarlaki awykonalne.
Na tym patchu gra Guru z runą uderzenie wichru jest mega łatwa, smoczy zębacz na 2x pada przy 100inteligencji. Smuci mnie fakt, że będzie to jedyny ofensywny czar z tej gildii, do wiru kawał drogi, a o odorze czytałem, że jakieś trutnie przywołuje ;/ Brakuje mi gotowego czaru z G1, czyli pirokinezy, całkiem dobry był i jak sięgam pamięcią to chyba na 4 kręgu.
Czytając o niektórych nowościach zacząłem się gubić, np runa otwierania zamków, bicie samemu monet w Jarkendarze, nie miałem takich opcji u siebie. Gdzieś na YT widziałem gościa co grał guru i miał jakiś inny czar ofensywny przypominający działanie kwasu i przy okazji dobiegł do jakiegoś teleportu w kanionie w Jarkendarze za ogarami, gdzie jest jaskinia. Więc nie wiem, czy to się pojawi w późniejszych rozdziałach, czy coś pominąłem przy instalacji.