Deszcz przenika voby 3423 6

O temacie

Autor Nezzie

Zaczęty 5.06.2017 roku

Wyświetleń 3423

Odpowiedzi 6

Nezzie

Nezzie

Użytkownicy
posty77
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Nezzie

Deszcz przenika voby
2017-06-05, 05:51(Ostatnia zmiana: 2017-06-05, 17:16)
Witam serdecznie. Panowie mam problem. Static jest. Dyn, jest Ta ostatnia opcja też. Ale za cholere nie wiem jak sprawić, by ten cholerny deszcz, który pada częściej niż w moim sercu, nie przenikał przez VOB-y wstawiane przeze mnie w Spacerze. Gothic 2 Noc Kruka GameBook Edition(złota edycja z gamebooka). Proszę o jakąś radę. Coś tam na WOGu niemieckim znalazłem, ale jestem noga z Niemca.. Echh. I tu proszę o dokładne wytłumaczenie tego, jak to zrobić. Tłumaczcie tak, jakbym był AUTYSTYCZNYM DEBILEM, który nic nie rozumie.. A tak na serio to rozumie, ale po prostu tłumaczcie łopatologicznie.. Chodzi o to by po prostu deszcz nie przenikał przez elementy dodane w spacerze..
 
Moje zasady dot. postów:
1. Nie wstawiam postu - jeśli nie zrobiłem researchu.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Wstawienie programem 3D pożądanego obiektu do podłoża świata, lub sposób zapodany wyżej, choć nie jestem pewny, jak wpłynęłoby to na wydajność gry, a nie mogę tego sprawdzić z powodu braku działającego Gothica. Czy ktoś używał tego i może się wypowiedzieć?
Jeżeli nieznacznie, to kurwa, muszę sobie to zapisać na wypadek cudu xD
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

gothic1210
  • Gość
Witam.
Jako moderator pragnę przypomnieć zasady działu. Otóż nazwa tematu nie służy do prezentowania swoich możliwości pisarskich lecz do zwięzłego informowania o treści tematu/problemu, tak aby osoba przeglądająca dział mogła ocenić mniej więcej czego dany temat dotyczy. Ułatwia to także przyszłym pokoleniom odnalezienie problemów, które były omawiane setki razy. Proszę stosować się do tej zasady.

VOB'y to proste obiekty (visual object) i silnik graficzny nie wylicza dla nich kolizji z deszczem. Jest to zrozumiałe, gdyż w czasach Goticzka komputery nie były tak mocne. Można to zmienić stosując zaawansowane pakiety skryptowe, które nie są przeznaczone dla osób, którym trzeba coś tłumaczyć jak, cytuję, autystycznym debilom (to określenie jest w ogóle obraźliwe i zastanów się dwa razy nim go ponownie użyjesz...). Proponuję zaakceptować ten deszcz, a budynki wstawiać w meshu świata  :ok:

 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Czy ktoś używał tego i może się wypowiedzieć?
Działa dobrze. Nie odnotowałem żadnych spadków wydajności. Nawet po półgodzinnym bieganiu po lesie w trakcie deszczu.

Gdyby ktoś chciał przetestować w G1:
http://themodders.org/index.php?topic=10383.msg1259173#msg1259173
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Krauzer

Krauzer

Użytkownicy
posty31
Propsy33
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zobacz na dx11 nie powinienes mieć już tego problemu.
 

Nezzie

Nezzie

Użytkownicy
posty77
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dzięki. Moderatorzy, przepraszam z miejsca, jeśli uraziłem... poszperam trochę a teraz wybaczcie. Czas zmarszczyć chleb. /(Lenny)/
 
Moje zasady dot. postów:
1. Nie wstawiam postu - jeśli nie zrobiłem researchu.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry