Klasa CCamSys 2927 2

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 6.05.2017 roku

Wyświetleń 2927

Odpowiedzi 2

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Cześć. Mam takie pytanie - czy jest może gdzieś rozpisane co robi dana zmienna w ów klasie? Chciałbym wiedzieć która zmienna odpowiada za przybliżenie kamery. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
Klasa:
CLASS CCamSys
{
// angles -180 to 180
VAR FLOAT bestRange;
VAR FLOAT minRange;
VAR FLOAT maxRange;
VAR FLOAT bestElevation;
VAR FLOAT minElevation;
VAR FLOAT maxElevation;
VAR FLOAT bestAzimuth;
VAR FLOAT minAzimuth;
VAR FLOAT maxAzimuth;
VAR FLOAT bestRotZ;
VAR FLOAT minRotZ;
VAR FLOAT maxRotZ;
VAR FLOAT rotOffsetX;
VAR FLOAT rotOffsetY;
VAR FLOAT rotOffsetZ;
VAR FLOAT targetOffsetX;
VAR FLOAT targetOffsetY;
VAR FLOAT targetOffsetZ;

// dynamic
VAR FLOAT veloTrans;   // velocity while easing   to best position
VAR FLOAT veloRot;   // velocity while rotating to best orientation

VAR INT   translate;     // rotate around target, 1: on, 0:off
VAR INT   rotate;     // rotate around target, 1: on, 0:off
VAR INT   collision; // disable collision for this mode (ideal pos must be near player)
};
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Właściwie to nie widzę żeby któraś za to odpowiadała, przetłumacz sobie nazwy zmiennych, wszystko pokminisz.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
...google translate

bestRange - najlepsza odległość
maxRange - maximalna odległość
..... 

google -> elevation azimuth ->


Najlepiej wypróbuj jak to działa zmieniając instancje tej klasy.  np dla eqwipunku jest zmieniony offset pozycji:
VAR FLOAT targetOffsetX;
VAR FLOAT targetOffsetY;
VAR FLOAT targetOffsetZ;
Kamera podczas gry dostaje pozycje na która ma lecieć, dlatego nazwa targetOffset....
a wiec kamera podczas eqwipunku jest bardzie "wyśrodkowana"  a podczas biegu kamera leci wyżej nad bohaterem.  :)

VAR FLOAT rotOffsetX;
VAR FLOAT rotOffsetY;
VAR FLOAT rotOffsetZ;

pewnie tak samo jako target offset zmienia pozycje to zmienia default otoczenie kamery -> rotation

// dynamic
VAR   FLOAT veloTrans;                 // velocity while easing   to best position
VAR FLOAT veloRot;                    // velocity while rotating to best orientation
To chyba oczywiste velocity -> szybkość jaka leci kamera, jak bardzo male to kamera wolno reaguje na translacje lub rotacje
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry