Udało mi się osiągnąć żądany efekt. Jest to bardzo dziwne, ponieważ krzaki powodowała ta funkcja:
func void B_Henry_Gold(var int gold)
{
if(gold == 500)
{
AI_Output(self,other,"DIA_Addon_Henry_Gold500_04_00"); //500 sztuk z這ta.
}
else if(gold == 400)
{
AI_Output(self,other,"DIA_Addon_Henry_Gold400_04_00"); //400 sztuk z這ta.
}
else if(gold == 300)
{
AI_Output(self,other,"DIA_Addon_Henry_Gold300_04_00"); //300 sztuk z這ta.
}
else if(gold == 200)
{
AI_Output(self,other,"DIA_Addon_Henry_Gold200_04_00"); //200 sztuk z這ta.
}
else if(gold == 100)
{
AI_Output(self,other,"DIA_Addon_Henry_Gold100_04_00"); //100 sztuk z這ta.
}
else
{
B_Say_Gold(self,other,gold);
};
};
Jeżeli ktoś nie wierzy, to niech sam sprawdzi. Temat można zamknąć.