Witam.
System jest taki, że pojawiają się zębacze 100m od hero;
sekundę później wywołuje się funkcja, że biegną na hero i atakują go.
func void xxx()
{
PrintScreen ("atakuje", -1,-1, "font_old_20_white.tga",2);
var C_NPC Zebacz1; var C_NPC Zebacz2; var C_NPC Zebacz3;
Zebacz1=Hlp_GetNpc(GroznyZebaczWarta1);
Zebacz2=Hlp_GetNpc(GroznyZebaczWarta2);
Zebacz3=Hlp_GetNpc(GroznyZebaczWarta3);
AI_GotoWP(Zebacz1,"OW_DJG_ROCKCAMP_02");
AI_GotoWP(Zebacz2,"OW_DJG_ROCKCAMP_02");
AI_GotoWP(Zebacz3,"OW_DJG_ROCKCAMP_02");
Npc_SetTarget(Zebacz1,hero);
Npc_SetTarget(Zebacz2,hero);
Npc_SetTarget(Zebacz3,hero);
B_Attack (Zebacz1, hero, AR_KILL, 1);
B_Attack (Zebacz2, hero, AR_KILL, 1);
B_Attack (Zebacz3, hero, AR_KILL, 1);
};
Napis się wyświetla, jednakże zębacze dalej stoją sobie w swoim WP i nie biegną w stronę hero.
Męczę się z tym na różne sposoby, próbowałem wykomentować GoTo self.WP z rutyny potwora - nic.
Myślałem nad sztucznym wywołaniem ataku w ZS_MM_Attack, ale to w sumie odpada,
bo w późniejszej części planowałem, by jeden potwór uciekał do konkretnego WP.
Jak użyć funkcji AI_GotoWP, żeby potwór biegł do tego waypointa?
Co może być przyczyną tego, że nie idzie?
Macie jakieś pomysły jak jeszcze mogę się za to zabrać?