Dzięki za uznanie Tizgar.
Starałem się jak mogę, żeby nic nie było wyrwane z kontekstu w tym modzie, a wszystko, nawet pojedyńczy dialog i przedmiot miały uzasadnienie swojej egzystencji. W miarę rozszerzania się moda jest to coraz trudniejsze do zrealizowania. Przykładem jest returning gdzie wątków i zadań jest tak wiele, że zdarza się, że wykonując misję, postać mówi nam nieaktualną kwestie dialogową , nie pokrywającą się z obecnym stanem gry.
Da się to oczywiście poprawić, ale wymaga wielu testów.
Co do balansu, to jest to nieco sporna kwestia. Mod idzie nieznacznie w grinda, zwłaszcza od 3 rozdziału. Przeskok trudności jest duży, a gracze którzy nie są zainteresowani expieniem i ulepszaniem postaci, a tylko przejściem wątku gry, mogą polec. Fabuła wymaga rozwijania postaci.
Jeden z testerów miał problem w walce z potworami (były dla niego za silne) a dla pozostałych poziom trudności w tej kwestii był umiarkowany lub nie mieli żadnych problemów, bo wymaxowali postać.
Jeśli chodzi o walkę, to zrobiłem podział na obuchy i broń sieczną, gdzie nawet wymaxowana postać będzie miała duże trudności w pokonaniu jakiegoś przeciwnika, jeśli będzie używać złego rodzaju broni.
Gracz będzie mógł się o tym wszystim dowiedzieć w grze u właściwego NPC.