Crusader Kings 2(paczka modów) 5640 4

O temacie

Autor CzlowiekGejzer

Zaczęty 2.04.2017 roku

Wyświetleń 5640

Odpowiedzi 4

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty266
Propsy123
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
CK2 jest dość rozwinięte ale poprzez odpowiednie mody nabywa więcej realizmu np,tortury
Ogólnie rzecz biorąc modów jest sporo i można zrobić z nich paczkę bo wiele z nich gryzie się ze sobą
Jednak są to głównie mody angielskie i trzeba nieco przefiltrować się przez ogrom modów porzuconych,nadal rozwijanych i nie pasujących zbytnio do ck2
Spolszczenie CK2 i modów w wielkim skrócie
Ale ja jestem sam i jeśli ktoś chciałby aby ta mrzonka stała i pomóc się prawdą to śmiało pisać
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Zerknij na PW, coś ci napisałem.
 

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty266
Propsy123
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
Znalazłem moda która nieco Słowian zachodnich ale i tak sprawa z prowincjami wygląda dość dziwnie bo grając Polską po zajęciu Połabia,jeśli zechcemy zbudować nowe osiedle to spora część będzie miała niemieckie nazwy,kształty prowincji powinny być zmienione niemal wszystkie bo wyglądają jak wschodnia granica Polski
Mod dodaje parę eventów np.noc Kupały
Kultura pomorska przestaje być jakąś dziwną fikcją i na jej miejsce pojawiają się:kultura połabska,kultura łużycka i wreszcie normalna kultura pomorska
Pojawia się parę historycznych postaci:książęta i zmarły w 806 roku król Serbołużyczan Miliduch
Przydała by mi się pomoc kogoś kto ogarnia trochę skrypty i umiałby ogarnąć sprawy techniczne
bo planowałbym zrobienie większości prowincji od nowa:poprawa granic prowincji aby jako tako się prezentowały,nazwy miast,świątyń i etc. i ogarnięcie Połabia które zostało zrobione na odpierdol
pominięto święte źródło Głomacz a Gana która została zniszczone dopiero w 929 roku nazywa się Miśnia
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Z tego co ja się orientuje to spolszczanie CKII dopóki Paradox wypuszcza DLC to walka z wiatrakami. Jak swego czasu pisałem, z twórcą spolszczenia to każdy DLC miesza raz mniej, raz więcej w plikach i często trzeba zaczynać od nowa. Do tego brak obsługa odmiany słów ze względu na płeć i trzeba dodawać bezosobowe zdania. Spolszczeniem powinien zainteresować się tak naprawdę Paradox, można by wystosować jakieś pismo do nich i moze by coś dało się zadziałać.
 

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty266
Propsy123
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
Z tego co ja się orientuje to spolszczanie CKII dopóki Paradox wypuszcza DLC to walka z wiatrakami. Jak swego czasu pisałem, z twórcą spolszczenia to każdy DLC miesza raz mniej, raz więcej w plikach i często trzeba zaczynać od nowa. Do tego brak obsługa odmiany słów ze względu na płeć i trzeba dodawać bezosobowe zdania. Spolszczeniem powinien zainteresować się tak naprawdę Paradox, można by wystosować jakieś pismo do nich i moze by coś dało się zadziałać.
Co do Dlc-ków to po monksa and mystics ma być jeszcze jedno duże rozszerzenie i może jedno mniejsze
A fakt fatalnie wyglądających prowincji raczej się sam nie zmieni a HIP Mod zawiera różne pierdoły i nie jest idealny plus cały czas go przerabiają
Do końca tego roku może skończyć się odcinanie kuponów od CK 2 i wreszcie będzie można sobie ściągnąć 
bo ceny mają z kosmosu 5 stów za wszystkie dlc a wcześniej było 700 złotów
Ogólnie parę mechanik warto zmienić w Ck np.ilość holdingów których liczba nie powinna być ograniczona a z każdym nowym osiedlem w prowincji,budowa następnego była by droższa
Co do mojej koncepcji moda to można się za nią już zabrać bo trochę zajmie ogarnięcie tego bo brakuje sporo postaci historycznych i państw De Iure
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry