Kompilowanie skryptów do .dat 3357 3

O temacie

Autor Riv

Zaczęty 17.03.2017 roku

Wyświetleń 3357

Odpowiedzi 3

Riv

Riv

Użytkownicy
posty91
Propsy28
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Witam. Mam problem z kompilacją skryptów do gothic.dat. Prócz klasycznych pliczków, które mają się tam znajdować dodałem jeden swój, z kilkoma dodatkowymi pancerzami. Wszystko dobrze się kompiluje w GothicSourcerze, nie wyskakują żadne błędy, ale w samej grze wspomniane zbroje po prostu nie działają. Tutaj również żaden error nie wyskakuje. Gra po prostu ich nie wykrywa (komunikat "not found" gdy próbuje się je przyzwać kodem). Sam plik nie zawiera błędów, bo przed spakowaniem go z resztą do .dat gra normalnie wykrywa te zbroje i działają jak najbardziej poprawnie. Oczywiście takie rzeczy jak dodanie ścieżki do pliku w gothic.src też zrobiłem. Nigdy wcześniej tego nie robiłem, więc podejrzewam, że po prostu coś pominąłem i dlatego nie działa. Jakieś rady?
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Gothic Starter z zaznaczoną opcją skripten parsen (czy jakoś tak) sam kompiluje skrypty do *.dat są one potem w _work/data/scripts/_compiled
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Skąd ci przyszedł do głowy pomysł kompilowania skryptów Sourcerem? Tego programu używa się do dekompilacji, a i tak zawsze jest mnóstwo błędów przy tym. Skrypty parsuj Starterem.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Riv

Riv

Użytkownicy
posty91
Propsy28
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Okej, z jakiegoś powodu myślałem, że Starter nie "aktualizuje" samego pliku .dat, dlatego kompilowałem Sourcerem. Skompilowałem Starterem i miałem ten sam błąd, ale później zauważyłem w czym był problem i już działa. Brakowało mi po prostu jednego folderu po zapakowaniu do .vdf i plik nie znajdował się tam gdzie powinien, dlatego gra go nie mogła znaleźć. Już wszystko działa, można zamknąć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry