NPC niereagujący 3479 6

O temacie

Autor TheKetrab

Zaczęty 11.03.2017 roku

Wyświetleń 3479

Odpowiedzi 6

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Witam,

męczę się z tym, by pewien NPC stał z założonymi rękoma i patrzył - nie reagował na walkę hero z cieniostworem. Cały czas podbiega i atakuje cieniostwora. Jak zrobić, by stał i nie reagował na potwory? Mógłby mnie ktoś nakierować? Niestety, nie znalazłem żadnego aivara IgnoreFight czy coś... :(

Pozdrawiam :)
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Sugeruj się skryptami strażników bram. Oni nie atakują niczego poza hero, jeśli przekroczy bramę.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Posłużyłem się rutyną TA_Guard_Passage i NPC nie reaguje na walkę. Problem pojawia się, gdy hero zostaje zabity przez cieniostwora - wtedy NPC rzuca się na bestię. Czy da się sprawić, by NPC stał dalej mimo śmierci hero? Gdzie szukać?
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
No błagam, wszystko trzeba podawać na talerzu? Przecież do tego wystarczy trochę ruszyć głową.
Spoiler
Gildia owca.
Edit: chociaż nie, sprawdziłem w skryptach i mają ustawione wrogie nastawienie wobec siebie. Rozkmiń sam, jaką gildię trzeba mu dać. To nic trudnego.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Ustawiłem NPC gildię chrząszcza - nic. Ustawiłem cieniostworowi i NPC tę samą gildię - dalej to samo. Gdy cieniostwór zabije hero, NPC atakuje cienioswora. Nawet ten aivar nie pomógł.

aivar[AIV_IGNORE_Murder] = TRUE;
Ruszałem głową, ale nic nie wymyśliłem. Pytam więc na forum - być może ktoś znajdzie ciekawą koncepcję i mnie nakieruje.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Zrób tak: dodaj warunek w B_AssessEnemy ustaw, że jeśli self i other to cieniostwór albo strażnik, to nie atakuje. Dodaj także zmienną, która będzie wypełniała się do 1 jeśli walka z cieniostworem się zacznie. Po skończeniu walki zeruj zmienną i niech wszystko działa jak przedtem.

Przykład:
if (zmienna)
{
     if (self i other to cieniostwór albo strażnik)
     {
          return false;
     };
};

+ wypełnienie zmiennej.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
O, w tę stronę nie pomyślałem. Zmodyfikowałem to jednak troszkę i dałem do ZS_Attack.
if (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(NASZ_429_WojownikCienia)) && (zmienna == TRUE)

{
return LOOP_END;
};
Działa jak należy :ok:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry