Problem z twarzami 3501 8

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 11.03.2017 roku

Wyświetleń 3501

Odpowiedzi 8

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Tak więc mam problem z mordkami. Dodałem 16 nowych twarz dla NPC. Nazwałem je właściwie, dodałem stałe do pliku AI_Constants.d
const int FACE_N_SEKCIARZ = 164;
const int FACE_N_GorNaRan = 165;
const int FACE_N_GorNaDrak = 166;
const int FACE_N_Hanis = 167;
const int FACE_N_GorNaToth = 168;
const int FACE_N_GorNaKosh = 169;
const int FACE_N_Talas = 170;
const int FACE_N_Dusty = 171;
const int FACE_N_Caine = 172;
const int FACE_N_Ghorim = 173;
const int FACE_N_Novice1 = 174;
const int FACE_N_Novice2 = 175;
const int FACE_N_Harlok = 176;
const int FACE_N_Shrat = 177;
const int FACE_N_Novice3 = 178;
const int FACE_N_Viran = 179;
const int FACE_N_Darrion = 180;
Jednak jak odpalam grę to wszyscy NPC którzy powinni mieć te mordy ich nie mają... Wszyscy biegają z Facem Harada.... Ktoś wie o co chodzi?
Nazwa tekstury + Visual postaci:
HUM_HEAD_V179_C0.tga  - Face
B_SetNpcVisual(self,MALE,"Hum_Head_Bald",FACE_N_VIRAN,BodyTex_N,itar_kdw_h); a tu funkcja ustawienia Visuala.
Byłbym wdzięczny za pomoc w pewnie banalnej sprawie.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Chyba mieliśmy taki problem z Sentarionem, ale nie pamiętam jak go rozwiązaliśmy. ;)

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
wystarczy dodać do pliku _Work\Data\Textures\_COMPILED tekstury twarzy w formacie .tex jak byś miał texturę Hum_Head_V0_C0.tga to do tego pliku dajesz texturę o nazwie HUM_HEAD_V0_C0-C.TEX
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Lol to w jakim przypadku szybko je skompilować do .tex? Nie chce mi się bawić GoManem, a pakiet View nie uznaje tych tekstur i po prostu nic nie wyświetla.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Tekstury musisz skompilować sam. Też miałem taki problem i w ten sposób go rozwiązałem. Gothic jest upośledzony i próbuje odczytać plik .TEX, nawet, jeśli go nie ma (przez co czyta chyba pierwszą teksturę twarzy), a pliku .tga nie tyka.

@Siemekk, dodaj je jako książka. Szybko i łatwo.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

Siemekk
Złote Wrota

Problem z twarzami
#5 2017-03-11, 20:26(Ostatnia zmiana: 2017-03-11, 21:04)
Dzięki za wszystko. Mam jeszcze jedno pytanie nie dotyczące Gothic'a. Znacie jakiś dobry program który pozwoli zmienić Prefix'y nazw plików? Przydało by mi się coś takiego do np. Szybkiej zamiany nazw tekstur( np. dodanie im prefixu "UB")
@Edit: A i Bogdan  - Metoda z książką nie działa :F W sumie się nie dziwię książki to też użycie zCView.
@Edit2: Nawet po skompilowaniu nie działa :<
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Najszybciej jest chyba scompilować wchodząc w spacerze w jakiś mesh i otexturować texturą twarzy puźniej kolejną i kolejną.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Chwila, dodałeś 16 nowych twarzy, ale masz pewność, że są one numerowane kolejno? Tzn, jeśli oryginalna ostatnia tekstura miała numer np. 154, to następna MUSI mieć numer 155. Jeśli ominiesz jakiś numer to gra ma to w dupie, że dodałeś nowe. Też mi się zdaje, że jest zmienna, która określa max. liczbę tekstur twarzy i ciał (ale nie jestem co do tego pewien).

EDIT: nie ma zmiennej określającej max. tekstur ciał i twarzy.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Już wiem. Zauważyłem, że ubyły mi dwie tekstury, po ich dodaniu wszystko śmiga jak należy. Temat można zamknąć :)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry