Otwieranie Bram ''Tigger Target'' 2846 4

O temacie

Autor Laren

Zaczęty 1.03.2017 roku

Wyświetleń 2846

Odpowiedzi 4

Laren

Laren

Użytkownicy
posty183
Propsy54
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Witam od pewnego czasu borykam się z problemem zrobienia fajnie otwieranej się bramy mianowicie nad bramą wiszą haki na łańcuchach które po obróceniu kołowrota zaczepiają się za bramę potem drugi kołowrót służy do podniesienia owej bramy wraz z łańcuchem z pierwszego przełącznika... i tu jest problem. Mianowicie w drugim kołowrocie mogę wpisać w tigger target tylko jedną rzecz kratę a chciałbym żeby łańcuch uniósł się wraz z nią dopisałem do tigger target (brama,lancuch) nie działa nie można dopisać drugiej rzeczy.... wiecie może jak to rozwiązać? bardzo zależy mi na efektach w grze :)
Proszę was o jakieś wskazówki.
Pozdrawiam Laren
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jeśli nie da rady na dwa triggery, zrób na trzy. Nie da się (najprawdopodobniej) dodać dwóch rzeczy do jednego. Jeden trigger może przemieszczać jedno ID.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Laren

Laren

Użytkownicy
posty183
Propsy54
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Dziękuję za cenną wskazówkę. Chyba będę musiał zmienić koncepcję co do systemu bramy.
Zrezygnuje z dwóch kołowrotów i zrobię jeden który jest podpięty do łańcucha i do kraty po pierwszym obrocie łańcuch opada a po drugim łańcuch wraz z kratą unosi się... Muszę spróbować tak to wykonać ,napiszę wam czy mi się udało.
 

gann07

gann07

Użytkownicy
posty34
Propsy30
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Dodaj łańcuchy na tej bramie do drzewka vobów (Vobtree). Tak działa szkielet zawieszony na bramie przed placem wymian,  może pokombinuj takim rozwiązaniem. Haki w vobtree pod bramą, jeden kołowrót rusza hakami, potem kolejny kołowrót rusza bramą, ale że brama jest głównym vobem w vobtree, haki ruszają się razem bo są niżej w hierarchii.
 

Laren

Laren

Użytkownicy
posty183
Propsy54
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Gann07 ten szkielet na bramie przy placu wymian to jest w G1? W G2 tego nie ma...

Zrobiłem tak jak pisałem w taki sposób: Do kołowrota podpiąłem łańcuch i bramę
Łańcuch 0-wisi nad bramą 1-opuszcza się do bramy 2-unosi się by ''podnieść bramę''

Brama 0-stoi zamknięta 1- i w tym momencie jest problem ponieważ gdy zrobię podnosi się do góry to mija się w połowie z wyciągniętym łańcuchem co nie daje fajnego efektu a jeżeli zrobię 1-stoi czeka w miejscu jak 0 a potem 2-podnosi się to działa w ten sposób ,że idzie szybciej w górę ...    Czy wiecie może co zrobić by na poziomie przełącznika 1 wstawić czas by brama nie szła od razu do góry ?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry