d3d11 mod graficzny - problem 4106 1

O temacie

Autor Irrisith

Zaczęty 27.02.2017 roku

Wyświetleń 4106

Odpowiedzi 1

Irrisith

Irrisith

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, zaczolem sobie grac w gothica 1 (tak dla wspomnien) i wgralem sobie mod graficzny z dx11 i wszystko ladnie pieknie ale czegos mi brakowalo.. no tak, bujnie rosnacej trawy . Wiem, ze mod daje opcje wrzucenia takowej kiedy klikniemy F1 mozemy na odpowiednie tekstury nalozyc owy trawniczek. Po przeleceniu mapy na freecamie i poukladaniu trawy na kazdym rodzaju tekstury (wg mojego uznania gdzie owa powinna dla mnie byc) kilknolem na dole przycisk "save" wyskoczyl komunikat ze customowany "ZENResources" zostal zapisany. mysle sobie "miodzio, gierka jak marzenie, dokladnie taka jaka zapadla mi w pamieci". Niestety okazalo sie ze owy przycisk "save" to tak nie do konca z ta trawka dziala :/. Otoz gdy klikne w tym menu "load" cala nalozona przeze mnie trawa znika niestety przy resetowaniu gry czy tez wczytywaniu jej rowniez znika a przycisk "load" nie robi kompletnie nic :C.
Poszukalem w plikach Dx'a tam rowniez niczego przydatnego nie wyczytalem ani nie odkrylem >.<
Prosze jakiegos dobrego czlowieka o pomoc w sprawie
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

d3d11 mod graficzny - problem
#1 2017-02-28, 10:26(Ostatnia zmiana: 2017-03-01, 00:00)
Reloaded mod jakoś to robi że ładuje trawę w dx11, nie mam pojęcia jednak jak :P
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry