Gothic 2 nowe animacje 1653 2

O temacie

Autor Kogaan

Zaczęty 22.02.2017 roku

Wyświetleń 1653

Odpowiedzi 2

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Witam mam takie pytanie jak wprowadzić do gry nowe animacje, znaczy dodałem je do pliku HumanS.mds i pamiętam że trzeba było coś jeszcze zrobić ale nie pamiętam co.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Wykasować skompilowane pliki HumanS (są dwa).
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.

Kogaan

Gothic 2 nowe animacje
#2 2017-02-22, 14:01(Ostatnia zmiana: 2017-02-22, 17:23)
Dzięki temat do zamknięcia.

Post połączony: 2017-02-22, 14:28
Chociaż jeszcze nie zamykajcie bo mam jeszcze dwa problemy pierwszy że w spacerze ramka obiektu wychodzi poza obiekt a drugi problem jest taki że przy używaniu obiektu to bezi zaczyna czytać a nie wiem jak zrobić żeby zaczął używać animacji które mu wstawiłem.

Post połączony: 2017-02-22, 17:20
Dobra ten pierwszy problem rozwiązałem wystarczyło odpowiednio ustawić obiekt ale z daleka obiekt jest "postrzępiony" i dopiero jak się bliżej podejdzie to się "uzupełnia".
Spoiler
Spoiler
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry