Mam pewien problemik ze stworzeniem nowego dialogu u Nadji. A konkretnie chciałem dodać droższą wersję zabawy z nią, jednak nie mogę jej aktywować, ponieważ za każdym razem napierdziela tekstem "Skarbie, nie mogę się teraz tobą zająć. Jeśli chcesz się zabawić, porozmawiaj z Bromorem.". Dodałem takie dialogi(najpierw Bromor, później Nadja):
instance DIA_Bromor_SpecialPay (C_INFO)
{
npc = VLK_433_Bromor;
nr = 50;
condition = DIA_Bromor_SpecialPay_Condition;
information = DIA_Bromor_SpecialPay_Info;
permanent = TRUE;
description = "Mam ochotę na ostrzejszą zabawę (zapłać 500 sztuk złota).";
};
func int DIA_Bromor_SpecialPay_Condition ()
{
if Npc_KnowsInfo (other,DIA_Bromor_GIRLS)
&& (NpcObsessedByDMT_Bromor == FALSE)
&& (Npc_IsDead (Nadja) == FALSE)
{
return TRUE;
};
};
var int DIA_Bromor_SpecialPay_OneTime;
func void DIA_Bromor_SpecialPay_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Bromor_SpecialPay_15_00"); //Mam ochotę na ostrzejszą zabawę.
if B_GiveInvItems (other, self, ItMi_Gold, 500)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Bromor_SpecialPay_07_01"); //Mam nadzieję, że twoje serce to wytrzyma.
AI_Output (self, other, "DIA_Bromor_SpecialPay_07_02"); //W końcu mało kto jest w stanie nadążyć za naszą gwiazdą.
npc_removeinvitems(self, itmi_gold, 500);
if (DIA_Bromor_SpecialPay_OneTime == FALSE)
{
DIA_Bromor_SpecialPay_OneTime = TRUE;
};
ZaplataBromora = 1;
}
else
{
AI_Output (self, other, "DIA_Bromor_Pay_07_03"); //Nie znoszę, kiedy ludzie próbują ze mnie żartować. Skoro nie możesz zapłacić, to wynoś się stąd.
};
B_NpcClearObsessionByDMT (self);
};
No i dialog Nadji:
instance DIA_Nadja_SpecialPay (C_INFO)
{
npc = VLK_435_Nadja;
nr = 50;
condition = DIA_Nadja_SpecialPay_Condition;
information = DIA_Nadja_SpecialPay_Info;
important = FALSE;
permanent = TRUE;
description = "Zapłaciłem Bromorowi za specjalną usługę.";
};
func int DIA_Nadja_SpecialPay_Condition ()
{
if (ZaplataBromora == 1)
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Nadja_SpecialPay_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Nadja_SpecialPay_15_00"); //Zapłaciłem Bromorowi za specjalną usługę.
AI_Output (self, other, "DIA_Nadja_SpecialPay_16_01"); //No to mam nadzieję, że zdołasz za mną nadążyć, ogierze. Chodźmy na górę.
ZaplataBromora = 2;
AI_StopProcessInfos (self);
Npc_ExchangeRoutine (self,"DANCE");
};
instance DIA_Nadja_Zabawa (C_INFO)
{
npc = VLK_435_Nadja;
nr = 51;
condition = DIA_Nadja_Zabawa_Condition;
information = DIA_Nadja_Zabawa_Info;
permanent = TRUE;
description = "(Ostra zabawa)";
};
func int DIA_Nadja_Zabawa_Condition ()
{
if (ZaplataBromora == 2)
&& (Npc_GetDistToWP (self,"NW_CITY_HABOUR_PUFF_NADJA") < 300)
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Nadja_Zabawa_Info ()
{
AI_Output (self, other, "DIA_Nadja_Zabawa_16_00"); //No to czas, żebyś poznał prawdziwą Nadję.
AI_Output (self, other, "DIA_Nadja_Zabawa_16_01"); //Pokaż, co potrafisz, byczku.
Info_ClearChoices (DIA_Nadja_Zabawa);
Info_AddChoice (DIA_Nadja_Zabawa,"No to jedziemy...",DIA_Nadja_Zabawa_Start);
};
FUNC VOID DIA_Nadja_Zabawa_Start()
{
// Bromor_Pay = FALSE;
// Nadja_Nacht = (Nadja_Nacht +1);
PlayVideo ("LOVESCENE.BIK");
AI_StopProcessInfos (self);
Npc_ExchangeRoutine (self,"START");
NadjaBonus = r_Max(5);
if (NadjaBonus == 1)
{
hero.attribute[ATR_STRENGTH] += 1;
AI_PrintScreen ("Dominowałeś nad Nadją +1 do siły ", -1, YPOS_ItemGiven, FONT_ScreenSmall, 2);
}
else if (NadjaBonus == 2)
{
hero.attribute[ATR_DEXTERITY] += 1;
AI_PrintScreen ("Udało ci się dotrzymać tempa Nadji + 1 do zręczności ", -1, YPOS_ItemGiven, FONT_ScreenSmall, 2);
}
else if (NadjaBonus == 3)
{
hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] += 5;
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] += 5;
AI_PrintScreen ("Twój organizm zwiększył swoją wydajność +5 do zdrowia ", -1, YPOS_ItemGiven, FONT_ScreenSmall, 2);
}
else if (NadjaBonus == 4)
{
hero.attribute[atr_mana_max] += 5;
hero.attribute[atr_mana] += 5;
AI_PrintScreen ("Odnalazłeś wewnętrzny spokój + 5 do many ", -1, YPOS_ItemGiven, FONT_ScreenSmall, 2);
}
else
{
hero.attribute[atr_mana_max] -= 2;
hero.attribute[atr_mana] -= 2;
hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] -= 2;
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] -= 2;
AI_PrintScreen ("Omal nie umarłeś, uważaj trochę - 2 do many i zdrowia ", -1, YPOS_ItemGiven, FONT_ScreenSmall, 2);
};
};
Ktoś ma jakiś pomysł, jak to naprawić?