Dialog i zmiana pozycji woba 2507 8

O temacie

Autor Kogaan

Zaczęty 18.02.2017 roku

Wyświetleń 2507

Odpowiedzi 8

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Witam mam takie pytanie czy dało by się zrobić żeby po dialogu zmieniła się pozycja jakiegoś woba np. skrzyni?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nie wiem czy da radę spacerem, ale Ikarusem da radę. Starczy zmienić pozycje trafo XYZ. Było to poruszane na forum, więc nie będziesz miał większego problemu.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Uuu... z ikariusem zaczynać nie chcę zaczynać bo się kompletnie na tym nie znam, a skoro spacerem się nie da to proszę o zamknięcie tematu.
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Da się chyba spacerem. Skrzynia to nie vob. To mob. Chyba ze mówisz o zwykłym pudle. Wtedy robisz movera i trigger script.

https://www.youtube.com/watch?v=ub7QfOZ107U


Chyba w części trzeciej jest to opisane.

Jeśli chcesz robić skrzynię taka że się da otworzyć to możesz dodać ta skrzynie jako dziecko movera :)
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
@TheKetrab Każdy mob to vob, każdy npc to vob oraz każdy item to vob. Wszystko, z czym można prowadzić interakcję to vob.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Wszystko, co nie jest połączone z podłożem jest vobem.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Myślałem, że voby są tylko statyczne. A skąd nazwa w spacerze MobIntern a nie VobIntern? Moby to te, które mają plik asc?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Mob to tylko podkategoria. To tak samo jak ify w funkcjach, określają tylko ich przeznaczenie.

oCVob
{
     oCNpc
     {
          C_NPC
     };

     Mob

     MobInter

     oCItem
     {
          C_ITEM
     };
};

W zasadzie, to C_ITEM i C_NPC to tylko okrojone klasy oCItem i oCNpc, ale i tak są podkategoriami.


Jeszcze lepszy przykład; Vob to szef, a wszystko inne to jego pracownicy. :P
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
Jeszcze lepszy przykład; Vob to szef, a wszystko inne to jego pracownicy. :P

This is called "inheritance". Each class that "inherits" from zCVob (i.e. is a subclass of), "inherits" a) the data and b) the functionality. So because a zCVob has a member called "visual", all subclasses will have it as well (obviously mobs need a visual, so do NPCs, Items, ...). Also all Vobs have some sort of "functionality", e.g. you can probably "hide" a vob (it would turn off the visual). Inheritance implies that you can also hide NPCs, Mobs, Items, ...

Each subclass will become more specific. While a zCVob is just any visual object, a oCMobInter is more than that: It's a visual object that is also movable (hence "Mob") and interactable (hence "Inter").
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry