https://themodders.org/Themes/theModdersTheme
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 dzień
1 tydzień
1 miesiąc
Zawsze
theModders
Szukaj
Sztab
Użytkownicy
Statystyki
Kto jest online
Pomoc
Regulamin
Nowe posty
Tutoriale
Zaloguj się
Rejestracja
theModders
/
Modding Gothica
/
Pytania i problemy
/
Skrypty
(Moderator:
Sawik
) /
Pasy
[
1
]
Pasy
1113
2
O temacie
Autor
Kogaan
Zaczęty
14.02.2017 roku
Wyświetleń
1113
Odpowiedzi
2
Kogaan
Kogaan
Użytkownicy
Yellow color.
posty
561
Propsy
33
Profesja
Grafik 3D
Użytkownicy
Yellow color.
Kogaan
Pasy
2017-02-14, 12:13
0
Lista propsujących:
Witam mam taki problem z pasem gdyż dodałem do gry pas bandytów ale nie daje bonusów w połączeniu z pancerzem bandyty. Tutaj daje skrypt pancerza
Spoiler
instance ItAr_BDT_H(C_Item)
{
name = "Ciężki pancerz bandyty";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection[PROT_EDGE] = 50;
protection[PROT_BLUNT] = 50;
protection[PROT_POINT] = 50;
protection[PROT_FIRE] = 0;
protection[PROT_MAGIC] = 0;
value = value_itar_bdt_h;
wear = WEAR_TORSO;
visual = "ItAr_Diego.3ds";
visual_change = "Armor_Diego.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;
description = name;
text[0] = PRINT_Addon_BDTArmor;
text[1] = NAME_Prot_Edge;
count[1] = protection[PROT_EDGE];
text[2] = NAME_Prot_Point;
count[2] = protection[PROT_POINT];
text[3] = NAME_Prot_Fire;
count[3] = protection[PROT_FIRE];
text[4] = NAME_Prot_Magic;
count[4] = protection[PROT_MAGIC];
text[5] = NAME_Value;
count[5] = value;
};
func void Equip_ITAR_BDT_H()
{
if(Npc_IsPlayer(self))
{
BDTArmor_Equipped = TRUE;
if(BDT01_Equipped == TRUE)
{
self.protection[PROT_EDGE] += BA_Bonus01;
self.protection[PROT_BLUNT] += BA_Bonus01;
self.protection[PROT_POINT] += BA_Bonus01;
self.protection[PROT_MAGIC] += BA_Bonus01;
self.protection[PROT_FIRE] += BA_Bonus01;
};
};
};
func void UnEquip_ITAR_BDT_H()
{
if(Npc_IsPlayer(self))
{
BDTArmor_Equipped = FALSE;
if(BDT01_Equipped == TRUE)
{
self.protection[PROT_EDGE] -= BA_Bonus01;
self.protection[PROT_BLUNT] -= BA_Bonus01;
self.protection[PROT_POINT] -= BA_Bonus01;
self.protection[PROT_MAGIC] -= BA_Bonus01;
self.protection[PROT_FIRE] -= BA_Bonus01;
};
};
};
A tu skrypt pasa
Spoiler
instance ItBE_Addon_BDT_01(C_Item)
{
name = NAME_Addon_Belt;
mainflag = ITEM_KAT_MAGIC;
flags = ITEM_BELT | ITEM_MULTI;
value = Value_ItBE_Addon_SLD_01;
visual = "ItMi_Belt_12.3ds";
visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;
on_equip = Equip_ItBE_Addon_BDT_01;
on_unequip = UnEquip_ItBE_Addon_BDT_01;
description = "Pas bandyty";
text[1] = NAME_Prot_Edge;
count[1] = Belt_Prot_01;
text[2] = NAME_Prot_Point;
count[2] = Belt_Prot_01;
text[3] = NAME_Addon_BeArBDT;
count[3] = BA_Bonus01;
text[5] = NAME_Value;
count[5] = value;
inv_zbias = INVCAM_ENTF_AMULETTE_STANDARD;
inv_rotx = INVCAM_ENTF_MISC2_STANDARD;
};
func void Equip_ItBE_Addon_BDT_01()
{
BDT01_Equipped = TRUE;
self.protection[PROT_EDGE] += Belt_Prot_01;
self.protection[PROT_BLUNT] += Belt_Prot_01;
self.protection[PROT_POINT] += Belt_Prot_01;
if(BDTArmor_Equipped == TRUE)
{
self.protection[PROT_EDGE] += BA_Bonus01;
self.protection[PROT_BLUNT] += BA_Bonus01;
self.protection[PROT_POINT] += BA_Bonus01;
self.protection[PROT_MAGIC] += BA_Bonus02;
self.protection[PROT_FIRE] += BA_Bonus02;
};
};
func void UnEquip_ItBE_Addon_BDT_01()
{
BDT01_Equipped = FALSE;
self.protection[PROT_EDGE] -= Belt_Prot_01;
self.protection[PROT_BLUNT] -= Belt_Prot_01;
self.protection[PROT_POINT] -= Belt_Prot_01;
if(BDTArmor_Equipped == TRUE)
{
self.protection[PROT_EDGE] -= BA_Bonus01;
self.protection[PROT_BLUNT] -= BA_Bonus01;
self.protection[PROT_POINT] -= BA_Bonus01;
self.protection[PROT_MAGIC] -= BA_Bonus02;
self.protection[PROT_FIRE] -= BA_Bonus02;
};
};
Bogdan Zwei
Bogdan Zwei
Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty
1864
Propsy
541
Profesja
brak
Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
Bogdan Zwei
Pasy
#1
2017-02-14, 12:21
2
Lista propsujących:
Zbroja nie ma w instance "on equip" i unequip.
zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!
Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.
To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.
In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.
Kogaan
Kogaan
Użytkownicy
Yellow color.
posty
561
Propsy
33
Profesja
Grafik 3D
Użytkownicy
Yellow color.
Kogaan
Pasy
#2
2017-02-14, 12:42
0
Lista propsujących:
Co ze mnie za tuman że tego nie zauważyłem. Ale teraz działa wiekie dzięki i props się należy.
theModders
/
Modding Gothica
/
Pytania i problemy
/
Skrypty
(Moderator:
Sawik
) /
Pasy
[
1
]
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry