Jak zrobic, aby bedac orkiem mozna bylo jesc to co czlowiek i pic? G2NK 5040 11

O temacie

Autor Thudiar

Zaczęty 30.01.2017 roku

Wyświetleń 5040

Odpowiedzi 11

Thudiar

Thudiar

Użytkownicy
posty47
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hejka!

Wie ktos jak zrobic, aby bedac orkiem mozna bylo jesc i pic to co czlowiek? W Nocy Kruka, mozna nim obalic miksturki leczniczne oraz te dodajace mane, natomiast nie da sie wypic mleka, badz zjesc np. szynki...
Zgaduje w ciemno, ze orkom brakuje niektorych animacji, ale jesli na prawde tak jest, to wystarczyloby mi nawet to, ze po wcisnieciu "ctrl" w ekwipunku na dany pokarm lub tez i napoj, napelnialoby sie orkowi HP, jak to jest w przypadku czlowieka.
Cholera, szukalem i szukalem po plikach Gothica, ale nic nie znalazlem ;/
Z gory dziekuje za wszelakie odpowiedzi :)
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
 


Thudiar

Thudiar

Użytkownicy
posty47
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak brakuje mu tych animacji

Tutaj nie trzeba byc geniuszem, aby o tym wiedziec, poza tym moje pytanie brzmialo inaczej ☺Wiec jakies sugestie?
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Musisz zmienić w mleku i innych pokarmach scenename przykładowo w mleku

scemeName         =   "POTION";

Musisz zmienić na:

scemeName      =   "POTIONFAST";

Możesz zrobić też tak z mięsem i innym gównem :)

 

Thudiar

Thudiar

Użytkownicy
posty47
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Musisz zmienić w mleku i innych pokarmach scenename przykładowo w mleku

scemeName         =   "POTION";

Musisz zmienić na:

scemeName      =   "POTIONFAST";

Możesz zrobić też tak z mięsem i innym gównem :)

I w końcu jakas konkretna odpowiedz ! :D

Tylko teraz rodzi sie malutki problem, poniewaz zmieniajac scemeName z "POTION" na "POTIONFAST" np. w jedzeniu, postac o instancji czlowieka dla przykladu "pilaby ser" :D, trzeba wiec chyba w takim celu walnac jakis warunek. Nie wiem jak jest w dedalusie z tym, ale znam się np. na lua i tam mogłoby być cos takiego:

______________________________________________________________________

if getplayerinstance(playerid) == "PC_HERO"  then
scemeName         =   "POTION";

elseif getplayerinstance(playerid) == "ORCWARRIOR_ROAM" or "ORCSHAMAN_SIT" then
scemeName         =   "POTIONFAST";

end
end
______________________________________________________________________

Mógłby mi ktos powiedziec jakby to wygladalo w "Dedalusie" ? Z góry dzięki. Np. z tym skryptem :

______________________________________________________________________

INSTANCE ItFo_Cheese (C_Item)
{   
   name             =   "Ser";

   mainflag          =   ITEM_KAT_FOOD;
   flags             =   ITEM_MULTI;
   
   value             =   Value_Cheese;
   
   visual             =   "ItFo_Cheese.3DS";
   material          =   MAT_LEATHER;
   scemeName         =   "FOODHUGE";
   on_state[0]         =   Use_Cheese;

   description         =    name;
   TEXT[1]            =    NAME_Bonus_HP;      COUNT[1]   = HP_Cheese;
   TEXT[5]            =    NAME_Value;      COUNT[5]   = Value_Cheese;

};

   FUNC VOID Use_Cheese()
   {
      Npc_ChangeAttribute   (self,   ATR_HITPOINTS,   HP_Cheese);
   };

______________________________________________________________________
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Według mnie można jeszcze zmodyfikować MDS Orków i dodać animacje, chyba w Dark Sadze było to możesz nawet zobaczyć jak to tam jest zrobione ;)
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Najlepiej będzie dodać animacje orkom. Kopiujesz te z G1 (jeśli ich nie ma w G2) i dodajesz do ich MDS. Nie trzeba jebać w skryptach itemów.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Można zrobić warunek z wykorzystaniem Gildii. Od kiedy w gothicu 1 były animacje jedzenia?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Thudiar

Thudiar

Użytkownicy
posty47
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Najlepiej będzie dodać animacje orkom. Kopiujesz te z G1 (jeśli ich nie ma w G2) i dodajesz do ich MDS. Nie trzeba jebać w skryptach itemów.

A jesli chcialbym narazie testowo zrobic warunek na gildie to jakby to moglo wygladac? Mam takie cos w glowie na przykladzie sera:



Tylko teraz nwm jak zrobic warunek.

INSTANCE ItFo_Cheese (C_Item)
{   
   name             =   "Ser";

   mainflag          =   ITEM_KAT_FOOD;
   flags             =   ITEM_MULTI;
   
   value             =   Value_Cheese;
   
   visual             =   "ItFo_Cheese.3DS";
   material          =   MAT_LEATHER;

Jesli guild == GIL_NONE; to... potem

 scemeName         =   "FOODHUGE";
                                                                                       
Jesli gildia == GIL_ORC; to potem:
                                                                                       
scemeName         =   "POTIONFAST";

i potem funkcja do wszystkich czyli reszta

 description         =    name;
   TEXT[1]            =    NAME_Bonus_HP;      COUNT[1]   = HP_Cheese;
   TEXT[5]            =    NAME_Value;      COUNT[5]   = Value_Cheese;

};

   FUNC VOID Use_Cheese()
   {
      Npc_ChangeAttribute   (self,   ATR_HITPOINTS,   HP_Cheese);
   };
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Od kiedy w Instancji można używać instrukcji warunkowej?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Thudiar

Thudiar

Użytkownicy
posty47
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Najlepiej będzie dodać animacje orkom. Kopiujesz te z G1 (jeśli ich nie ma w G2) i dodajesz do ich MDS. Nie trzeba jebać w skryptach itemów.

Sprobuje znalezc te animki, najpierw rozpakuje, a potem poszperam ; d

Edit. Wszystko przenioslem, dziala jak nalezy, dzieki wszystkim za pomoc, oczywiscie Rep Up ;]
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry