[Blender] Przyłączenie obiektu do kości 2906 4

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 30.01.2017 roku

Wyświetleń 2906

Odpowiedzi 4

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Tak jak w temacie mam problem :/ Mianowicie Importuje sobie zbroję (Np. Armor_PAL_H.asc) oraz jakiś model 3d. I mam takie pytanie jak mogę przypiąć ten obiekt do kości, tak abym mógł ustalić mu właściwą pozycję? Czy jakiś miły grafik 3d byłby skłonny pomóc?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=qcgE6eEX0hM
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Nie chodzi mi o Rigging... Chcę nadać kości visual np. hełmu paladyna, a potem ustawić sobie tak jak chce....
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aahh o to Ci chodzi, sry my bad.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Ponawiam... Chodzi mi o to, że jak w Gothic'u użyje funkcji zmieniania wyglądu kości, to chcę aby model 3d o odpowiednich pozycjach wyglądał właściwie... Jeden z twórców mówił mi abym zrobił to:
ANG:
1)Open the armor
2)Attached the quiver to bone-target
3)Delete other bones
4)Reset rotation and position for bone-targe
5)Delete this bone

Bardzo, ale to bardzo proszę o pomoc.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry