MDM zmienić do ASC 6590 6

O temacie

Autor Athos

Zaczęty 29.01.2017 roku

Wyświetleń 6590

Odpowiedzi 6

Athos

Athos

Użytkownicy
posty4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam od razu powiem że jestem zielony w tych sprawach. Otóż mam problem ze zmianą pliku z rozszerzeniem MDM tak aby był w formacie ASC.Chce wziąć te zbroje z paru modyfikacji i addonów które sobie po pobierałem Wiem jak wyciągnąć pliki z moda ale nie potrafię ich zdekompilować (pancerzy). Patrzałem na forum i nie tylko na nim, robiłem według nich polecenia, kombinowałem, niestety z żadnym skutkiem. Nie wiem czy to wina słabego tłumaczenia na forum czy co. Dlatego proszę o dokładne wytłumaczenie jak to uczynić ze wszystkimi szczegółami (niestety jestem taki zielony że potrzebuje jak najdokładniejszego wytłumaczenia).

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Wyciągasz wszystkie pliki danej zbroi i nie interesuje Cię jaki to format. Wpisujesz normalnie w skrypcie pancerza ze skrótem .asc, nawet jeśli nie masz pliku asc i gothic i tak odczyta.

:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Athos

Athos

Użytkownicy
posty4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Athos

MDM zmienić do ASC
#2 2017-01-30, 16:42(Ostatnia zmiana: 2017-01-30, 16:50)
No właśnie to zrobiłem i gothic mi tego nie odczytuje, pokazuje że model ASC nie znaleziono. Czy jest jakiś sposób aby zdekompilować dany plik MDM?

EDIT Udało mi się ale model ma kamienną teksturę.

Halicor

Halicor

Użytkownicy