[G2NK] UnBalance v1.4.1 183900 485

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 27.01.2017 roku

Wyświetleń 183900

Odpowiedzi 485

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Dzięki za wszystkie błędy! Jak uzbiera się ich większa ilość (choć jest ich już sporo :F ) to zrobię fix'a (Nie będzie dużo ważył +-50MB)
Co do uciekającego bohatera - Jest to celowy zabieg.
Cytuj
Gdzie można znaleść cieniostwora bądź czar do jego przywołania? Mimo intensywnych starań nie udało mi się znaleść.
Górnicza Dolina.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

55TIGER39

55TIGER39

Użytkownicy
posty60
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy

55TIGER39

Gothic II UnBalance 1.4
#21 2017-01-28, 12:22(Ostatnia zmiana: 2017-01-28, 12:54)
Dzięki za wszystkie błędy! Jak uzbiera się ich większa ilość (choć jest ich już sporo :F ) to zrobię fix'a (Nie będzie dużo ważył +-50MB)
Co do uciekającego bohatera - Jest to celowy zabieg.
Cytuj
Gdzie można znaleść cieniostwora bądź czar do jego przywołania? Mimo intensywnych starań nie udało mi się znaleść.
Górnicza Dolina.



Z tym bohaterem bo zdziwiony byłem strasznie XD
Hildi żona Lobarta ma błąd w swojej ścieżce gdy idzie z tego domku/stodoły na przeciwko i blokuje się często w snopku siana.
Ja odpaliłem Marvina i wcielam się żeby ją odblokować. Odwracam się a postać sobie spierdala XD

Aha i Hełm strażnika nie nadaje się do użytku ze względów wizualnych tylko na głowej tej z kitkiem bo jest większa. Na głowach Hum_Head_Bald i fatbald i psionic działa dobrze na Fighter tez powinny.
Włosy które ma harad czy inni także to samo a szkoda bo fajnie by było pośmigać w takich kudłach XD









P.S. Jeśli masz w planach patch to proponuje hełmy paladynów zmienić.
Te które są obecnie (krzyżowców) Dać tylko tym w Górniczej dolinie i to tylko kilku
A zwykłym w cięższej zbroi im otwarte i zamknięte oryginały które wyglądają lepiej i te kolczugowe hełmy są bardzo fajne z oryginału jeśli można też bym prosił o danie ich z powrotem do gry ale jako item hełmu.




Aha i zapomniał bym


- W 1.3 tego nie doświadczyłem zaznaczam. Nie zawsze ale dość często jeśli zwierz idzie w bok BOKIEM a ty go w tym czasie zabijesz to zamiast upaść na ziemie po prostu dalej idzie sobie w bok (po odejściu i powrocie znika)  Tak samo jak troll cie atakuje i w tym momencie go zasieczesz to będzie sobie dalej ,,martwy" uderzał i przesuwał się do przodu.
- System zbierania strzał nie działa, nie widać też strzał jeśli strzelimy w drzewo itp a szkoda bo najfajniejsza rzecz była
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Cytuj
- W 1.3 tego nie doświadczyłem zaznaczam. Nie zawsze ale dość często jeśli zwierz idzie w bok BOKIEM a ty go w tym czasie zabijesz to zamiast upaść na ziemie po prostu dalej idzie sobie w bok (po odejściu i powrocie znika)  Tak samo jak troll cie atakuje i w tym momencie go zasieczesz to będzie sobie dalej ,,martwy" uderzał i przesuwał się do przodu.
To wiem :/ Wina obrażeń obszarowych... Nie mam pomysłu jak wywołać animację zgonu i zaprzestać tego bugowania.
Jestem mile zaskoczony że ktoś w to gra :D Co do zmiany łba bohatera to zobaczę po skrypty mam na innym PC więc teraz mało zrobię.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

55TIGER39

55TIGER39

Użytkownicy
posty60
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy

55TIGER39

Gothic II UnBalance 1.4
#23 2017-01-28, 18:31(Ostatnia zmiana: 2017-01-28, 19:05)
Cytuj
- W 1.3 tego nie doświadczyłem zaznaczam. Nie zawsze ale dość często jeśli zwierz idzie w bok BOKIEM a ty go w tym czasie zabijesz to zamiast upaść na ziemie po prostu dalej idzie sobie w bok (po odejściu i powrocie znika)  Tak samo jak troll cie atakuje i w tym momencie go zasieczesz to będzie sobie dalej ,,martwy" uderzał i przesuwał się do przodu.
To wiem :/ Wina obrażeń obszarowych... Nie mam pomysłu jak wywołać animację zgonu i zaprzestać tego bugowania.
Jestem mile zaskoczony że ktoś w to gra :D Co do zmiany łba bohatera to zobaczę po skrypty mam na innym PC więc teraz mało zrobię.


Zajebisty mod czemu by nie grać?
Znalazłem kolejny mały problem otóż nie wiem jak w Khorinis i w Górniczej dolinie bo wcześniej nie sprawdziłem a jestem w Jarkendarze.
Otóż mimo nauki alchemi (nawet nie pamietam ale chyba Vatras albo Ignaz mnie nauczył) posiadania menzurki
i podejścia do stołu jest tylko opcja ,,ENDE"
Po przeczytaniu receptur też nie ma żadnych wpisów.
Wejde do gry i zobacze na wczytanym save z Khorinis czy też to występuje.

Wszedłem na starszym save i też przy stołach jest ENDE.
Nie wiem czy to problem ze stołem czy co albo nauka alchemi teraz wyglada inaczej?


I Szybkie pytanie. Gdzie można wytwarzać pancerze? Mam receptury, poziom wytwarzania pancerzy i Wilka na drugim poziomie. Na kowadle nie ma opcji... wiec gdzie?
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Stół płatnerski.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

55TIGER39

55TIGER39

Użytkownicy
posty60
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Stół płatnerski.

Stół znalazłem, przy chacie ignaza. Później sprawdze wykuwanie.

Sprawdziłem na czystym nowym save alchemie i niestety po wykonaniu zadania ignaza z zaklęciem nie pamięci gdy próbuje się czegoś od niego nauczyć to on mówi że wszystko wiem (więc pewnie wcześniej też tak mówił tylko przewinełem i nie usłyszałem)
Wziełem meznurki i nauczyłem się od niego mikstury czasowej podchodząc do stołu nadal jest ENDE co niestety skutecznie wyklucza mnie z przechodzenia gry i musze czekac na patch.
Bo na swoim save nie mogę przejść bez alchemi gry dalej m.in mikstur dla Fortuno czy też alkoholi z misji w jarkendarze.
Później zapewne nie dam rady naładować oka wiec poczekam na łatke.
 

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
A ja mam pytanko.
Czy w tej modyfikacji jest coś takiego, jak rapiery (tak jak w Returningu z osobnymi animacjami)?
 

55TIGER39

55TIGER39

Użytkownicy
posty60
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A ja mam pytanko.
Czy w tej modyfikacji jest coś takiego, jak rapiery (tak jak w Returningu z osobnymi animacjami)?

A tu Ci mogę pomóc bo akurat mam te miecze w EQ.
Nie mają osobnej animki...


Aczkolwiek udostępniłem animacje w raz z całym addonem na naszym forum i jeśli Siem chce to ma je dostępne bo w tym addonie się one znajdują (znaczy styl walki szablą ale nie pochodzi on z Returinga (wtedy nie było 2.0 wersji) .
 

Vaderp55111

Vaderp55111

Użytkownicy
posty4
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Vaderp55111

Gothic II UnBalance 1.4
#28 2017-01-28, 23:01(Ostatnia zmiana: 2017-01-28, 23:48)
Siemek czy w wersji 1.5 (jeśli wyjdzie) dodasz skina bezia z gothic sequel.
Któreś z tych filmów ma jego zdjęcie:
https://www.youtube.com/watch?v=search_quer



Post połączony: 2017-01-28, 23:48
nie wiem czemu jak mam dwa ostrza to jednego nie widać a jak wyciągam to jest tylko 1 miecz ale walka jest taka sama.

 

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
A ja mam pytanko.
Czy w tej modyfikacji jest coś takiego, jak rapiery (tak jak w Returningu z osobnymi animacjami)?

A tu Ci mogę pomóc bo akurat mam te miecze w EQ.
Nie mają osobnej animki...


Aczkolwiek udostępniłem animacje w raz z całym addonem na naszym forum i jeśli Siem chce to ma je dostępne bo w tym addonie się one znajdują (znaczy styl walki szablą ale nie pochodzi on z Returinga (wtedy nie było 2.0 wersji) .
Wyślesz mi na Priv te skrypty? Bo chciałem do moda sobie zaimplementować.  :D
Oczywiście z animacjami.  :D
 

Vaderp55111

Vaderp55111

Użytkownicy
posty4
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Siemek mam problem, a taki że gdy mam dwa osrtza i zakładam to tylko jeden widać, a jak wyciągam to walka jest taka jakbym miał dwa miecze, a abuyin też ma niewidzialny miecz. Może w skryptach jest błąd.
 

55TIGER39

55TIGER39

Użytkownicy
posty60
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ten Craite jest jako czar? Zaklęcie? mikstura czy po prostu jako zwierz łazi po Koloni?

Bo ja jedyne co znalazłem to ten oto pan


Szukałem w wierzy Xardasa, w Starym Obozie (I TA ZBROJA MAGNATA NA STOLE  <3)
ale nic innego nie znalazłem.



Siemek mam problem, a taki że gdy mam dwa osrtza i zakładam to tylko jeden widać, a jak wyciągam to walka jest taka jakbym miał dwa miecze, a abuyin też ma niewidzialny miecz. Może w skryptach jest błąd.

Może problem indywidualny, u mnie ten wróżbita maciej ma normalnie działające miecze.
Więc to raczej nie skrypt.


A ja mam pytanko.
Czy w tej modyfikacji jest coś takiego, jak rapiery (tak jak w Returningu z osobnymi animacjami)?

A tu Ci mogę pomóc bo akurat mam te miecze w EQ.
Nie mają osobnej animki...


Aczkolwiek udostępniłem animacje w raz z całym addonem na naszym forum i jeśli Siem chce to ma je dostępne bo w tym addonie się one znajdują (znaczy styl walki szablą ale nie pochodzi on z Returinga (wtedy nie było 2.0 wersji) .
Wyślesz mi na Priv te skrypty? Bo chciałem do moda sobie zaimplementować.  :D
Oczywiście z animacjami.  :D

Przecież publicznie na forum paczke udostępniłem. Paczke a w niej VDF do rozpakowania i osobno zdekompilowane skrypty.
 

Ronnie

Ronnie

Użytkownicy
posty29
Propsy4
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Dzień dobry! Ten mod tak mi się spodobał, że aż założyłem konto, żeby wziąć udział w dyskusji  :)
Świetna robota Siemekk, byle tak dalej!

Co do błędów - występuje u mnie większość tych wymienionych przez 55TIGER39 (nie doszedłem jeszcze na tyle daleko, żeby zweryfikować wszystkie), przy czym:
(...)
- Po zapisie gry i wczytaniu jeśli miałeś łuk na plecach to znika kołczan
Rozwiązanie: Wejść w ekwipunek, ściągnąć i założyć ponownie łuk/Kusze
(...)
- W którymś momencie dialogi NOWYCH osób nie działają, dalej można się uczyć od nich NOWYCH rzeczy ale nie widać dialogów. U mnie pojawił się przy wychodzeniu z górnego miasta gdy natknełem się na tego co lubi zwierzęta (idącego luzem do górnego miasta XD)
Rozwiązanie: Nie znalazłem
- W którymś momencie gry zbugowała się animacja zakładania zbroi, po prostu przestała działać i tyle
Rozwiązanie: Nie znalazłem
(...)
- Znikający kołczan po wczytaniu - u mnie pojawia się ponownie po wzięciu łuku do ręki.
- Nowe dialogi działają u mnie nieprawidłowo od samego początku gry i dzieje się tak dla wszystkich nowych dialogów, niezależnie od postaci, np. już w rozmowie z Xardasem o kamieniach druidów wystąpił ten problem. Wygląda to zawsze tak samo: opcja dialogowa jest dostępna, ale po wybraniu jej w ułamku sekundy dostajemy wszystkie wpisy do dziennika (jeśli miały pojawić się w rozmowie) oraz przedmioty od danej postaci (jeśli jakieś daje). Nie pojawiają się natomiast napisy rozmowy. Wyjątkiem są nowi handlarze, gdzie Bezimienny normalnie mówi "Pokaż mi swoje towary" i pojawia się okno handlu. Przypomina mi to sytuację z moddingu Obliviona, gdzie dialog z nową postacią wyglądał tak samo, dopóki nie użyło się do dialogu kilkusekundowego nagrania ciszy, żeby tekst mógł się wyświetlić.
- Brak animacji zakładania zbroi - również występuje u mnie od samego początku. Właściwie, to nie lubię tego ficzera i brakuje mi opcji wyłączenia go w opcjach gry, więc ten bug mnie cieszy  :D
- Niedziałający stół alchemiczny - występuje u mnie od samego początku, jeszcze przed wyuczeniem się czegokolwiek z alchemii mam tam tylko opcję "ENDE."

A tak poza tym, to pomysł/sugestia z mojej strony: czy mnożnik cen sprzedaży przedmiotów u handlarzy możesz uzależnić od poziomu trudności? Obecne 5% z bazowego L'hivera to jednak przesadnie mała wartość. Może 30%/15%/5%, albo 15%/10%/5%?

PS Jeśli nie zostanę czeladnikiem Bospera, to czy będzie możliwe nauczenie się tych wszystkich umiejętności zdobywania trofeów i skórnictwa u kogoś innego?
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Cytuj
- Znikający kołczan po wczytaniu - u mnie pojawia się ponownie po wzięciu łuku do ręki.
To wiem :F Zapomniałem go "Resetować" po wczytaniu gry - proste do zrobienia.
Cytuj
- Nowe dialogi działają u mnie nieprawidłowo od samego początku gry i dzieje się tak dla wszystkich nowych dialogów, niezależnie od postaci, np. już w rozmowie z Xardasem o kamieniach druidów wystąpił ten problem. Wygląda to zawsze tak samo: opcja dialogowa jest dostępna, ale po wybraniu jej w ułamku sekundy dostajemy wszystkie wpisy do dziennika (jeśli miały pojawić się w rozmowie) oraz przedmioty od danej postaci (jeśli jakieś daje). Nie pojawiają się natomiast napisy rozmowy. Wyjątkiem są nowi handlarze, gdzie Bezimienny normalnie mówi "Pokaż mi swoje towary" i pojawia się okno handlu. Przypomina mi to sytuację z moddingu Obliviona, gdzie dialog z nową postacią wyglądał tak samo, dopóki nie użyło się do dialogu kilkusekundowego nagrania ciszy, żeby tekst mógł się wyświetlić.
To też zauważyłem... Nie wiem jakim cudem to się staneło ;-;
Cytuj
- Brak animacji zakładania zbroi - również występuje u mnie od samego początku. Właściwie, to nie lubię tego ficzera i brakuje mi opcji wyłączenia go w opcjach gry, więc ten bug mnie cieszy  :D
To specjalnie wywaliłem ;)
Cytuj
- Niedziałający stół alchemiczny - występuje u mnie od samego początku, jeszcze przed wyuczeniem się czegokolwiek z alchemii mam tam tylko opcję "ENDE."
Też mnie to niepokoi... Odzyskam PC to zobaczę co się tam dzieje.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

55TIGER39

55TIGER39

Użytkownicy
posty60
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kolejna mniejsza dawka błędów. AKT III


- Paski kinowe zmieniaja się na przezroczysto czerwone po rozmowie z poszukiwaczami.
Rozwiązanie: wystarczy zapisać i wczytać grę.
- Po wyjściu z Koloni Karnej przy rozmowie z Lesterem ten gdy ma dać nam rune znika XD Runy nie dostałem
a Lester nie pojawił się przy wierzy. Sprawdzę jeszczę
- Po powrocie z Koloni wiele rzeczy leżących na ziemi itp wraca na miejsce mimo zebrania wcześniej.
NIE WSZYSTKIE ale na przykład skórzane mieszki w jaskini koło martwej harpi czy pod mostem gdzie napadnięto Erola to te itemki wróciły. Klucze itp na przykład w wierzy Xardasa nie wróciły.
 

Vaderp55111

Vaderp55111

Użytkownicy
posty4
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Musiałeś dodać wrzoda?  :angry:

 

jakubsilver

jakubsilver

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam problem z Jarkendarem . Mianowicie chwilę po przejściu przez portal gra się wyłącza . Ten sam problem pojawił się również u mojego kolegi . Chwilę później zauważyłem to samo gdy wchodzę do górniczej doliny
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Siemek a jakbyś tak na czystego gothica na nowo wgrywał po prostu te innowacje? Po kolei może po drodze byś inne błędy znalazł, bo ja nie rozumiem skąd się bierze taki błąd, że Erol znika, bez jaj. Zagrałbym, ale jak czytam te bugi to mi się odechciewa ;/
 

55TIGER39

55TIGER39

Użytkownicy
posty60
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemek a jakbyś tak na czystego gothica na nowo wgrywał po prostu te innowacje? Po kolei może po drodze byś inne błędy znalazł, bo ja nie rozumiem skąd się bierze taki błąd, że Erol znika, bez jaj. Zagrałbym, ale jak czytam te bugi to mi się odechciewa ;/

Czysty Gothic się już chyba każdemu przejadł, ja po tylu latach nie siadł bym do starego gothica jak się wszystko zna na pamięć.
Lhivier jest fajny bo można na nowo zwiedzać Gothica i powiem że czuje się jak 13 lat temu gdy grałem pierwszy raz w Gothica drugiego.
Tutaj po prostu testerzy dali ciała a Siem za szybko wydał.

Wystarczy naprawić te bugi i będzie coś pięknego. W sumie w oryginale też od chuja bugów było jak chociażby znienawidzona misja gdzie trzeba Diego odprowadzić, szło się a odwracasz się i Diega nie ma bo wrócił na punkt startu i od początku prowadzić. Albo jak Lares przy ruinach spadał z mostu XD O dziwo tutaj na tym modzie pięknie udało mu sie przejść.



Mam problem z Jarkendarem . Mianowicie chwilę po przejściu przez portal gra się wyłącza . Ten sam problem pojawił się również u mojego kolegi . Chwilę później zauważyłem to samo gdy wchodzę do górniczej doliny

Pisałem wyżej, po wczytaniu sie nowego świata
ZAPISZ i WCZYTAJ i będzie działać.

 

protoXon

protoXon

Użytkownicy
posty7
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Kto może mnie nauczyć szybkiej nauki ?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry