Dekompilacja animacji orka. 2711 2

O temacie

Autor MrEltrys

Zaczęty 26.01.2017 roku

Wyświetleń 2711

Odpowiedzi 2

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Mam tekstury dla orkowego wojownika ale żeby nie zastępować domyślnych potrzebuję pliku animacji.
Mam coś takiego "ORC_BODYWARRIOR.MDM" ale nie wiem jak to zdekompilować do formatu ASC.
Próbowałem GothicSourcerem każdą opcje.
- Dynamic (MDS or MSB) - Nie było błędów ale żaden plik się nie pojawił  O_O
- MorphMesh (MMB) - Był błąd
- Static (MDL) - Nie było błędów ale zdekompilowany plik był niekompletny. Oto jego zawartość:
*3DSMAX_ASCIIEXPORT 110
*COMMENT "[ GothicSourcer v3.15 ] - May 2015"
*SCENE {
*SCENE_FILENAME "ORC_BODYWARRIOR.MAX"
*SCENE_FIRSTFRAME 0
*SCENE_LASTFRAME 100
*SCENE_FRAMESPEED 25
*SCENE_TICKSPERFRAME 192
*SCENE_BACKGROUND_STATIC 0 0 0
*SCENE_AMBIENT_STATIC 0.2 0.2 0.2
}

Jak to można jeszcze zdekompilować?

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Dekompiluj ORC.MSB jest to skompilowana wersja ORC.MDS - by dekompilacja zbiegła poprawnie, w folderze compiled potrzebne są wszystkie skompilowane animacje tego orka. Bo sam MDS nie zawiera animacje ale tylko ich "łączy"
 


K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Widzę że nie znałem podstaw :facepalm:. Ale już się trochę nauczyłem, dzięki :)
Zamiast dekompilować ORC_BODYWARRIOR.MDM zdekompilowałem Orc.mds i otrzymałem wszystkie animacje orka wraz z ORC_BODYWARRIOR.ASC.

Temat można zamknąć. A ty Mark56 łap propsa :ok:


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry