Mam tekstury dla orkowego wojownika ale żeby nie zastępować domyślnych potrzebuję pliku animacji.
Mam coś takiego "ORC_BODYWARRIOR.MDM" ale nie wiem jak to zdekompilować do formatu ASC.
Próbowałem GothicSourcerem każdą opcje.
- Dynamic (MDS or MSB) - Nie było błędów ale żaden plik się nie pojawił

- MorphMesh (MMB) - Był błąd
- Static (MDL) - Nie było błędów ale zdekompilowany plik był niekompletny. Oto jego zawartość:
*3DSMAX_ASCIIEXPORT 110
*COMMENT "[ GothicSourcer v3.15 ] - May 2015"
*SCENE {
*SCENE_FILENAME "ORC_BODYWARRIOR.MAX"
*SCENE_FIRSTFRAME 0
*SCENE_LASTFRAME 100
*SCENE_FRAMESPEED 25
*SCENE_TICKSPERFRAME 192
*SCENE_BACKGROUND_STATIC 0 0 0
*SCENE_AMBIENT_STATIC 0.2 0.2 0.2
}
Jak to można jeszcze zdekompilować?