[W1] problem ze skyboxem 1180 2

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 6.01.2017 roku

Wyświetleń 1180

Odpowiedzi 2

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty365
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Do nowo stworzonej arei dodałem skyboxa (po którym woda zaczęła wariować, przyspieszyła) oraz użyłem opcji render -> ambient -> max ambient, Geralt stoi z rozłożonymi rękoma w pustce:
Spoiler
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Maciejk

Maciejk

Użytkownicy
posty123
Propsy111
  • Użytkownicy
Ktoś jeszcze zajmuje się moddingiem Wieśka 1? :O

Efekt wirowania wody w Djinni po dodaniu Skyboxa jest rzeczą zupełnie naturalną i nie należy się nią przyjmować, problemem może być fakt, że nie dodałeś Start Pointa do gry (Miejsce, w którym zaczynamy akcję Przygody), albo dodałeś go w niewłaściwym miejscu.
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty365
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Można zamknąć :D
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry