[Gmax] Problem przy imporcie (.asc) zbroi 2366 2

O temacie

Autor Khantor

Zaczęty 29.12.2016 roku

Wyświetleń 2366

Odpowiedzi 2

Khantor

Khantor

Użytkownicy
posty59
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam.
Znalazłem na WOG kilka świetnych tekstur, jednak stworzone one są do niektórych modelów zbroi bez hełmów, z nimi zwyczajnie słabo wyglądają, dlatego chciałem w Gmaxie pousuwać hełmy z z tych modeli i problem z głowy. Z czapką w ubraniu kapitana (Greg) się udało, jednak jeśli chcę importować plik z modelem np. Średni pancerz łowcy smoków (i nie tylko) pojawia się sajgon.

Może mi ktoś doradzić co zrobić żeby model normalnie się zachowywał?
Jest to spowodowane tym, że ten pancerz składa się z 2 części? (z tego co mi się zdaje to pancerz osobno, hełm osobno) Jeśli tak to jak mogę sobie z tym poradzić? Może jest jakiś prostszy sposób na szybkie i łatwe usunięcie hełmu bez potrzeby użycia programu 3D w sytuacji gdy właśnie hełm i pancerz są osobno?
 

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
To nie problem z modelem, tylko z kościami(mają złą skale). Z tego co pamiętam mi pomagał eksport i ponowny import takiego asc. Swoją drogą, to się chyba zawsze dzieje(przynajmniej w 3ds'ie)
 

Khantor

Khantor

Użytkownicy
posty59
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wielkie dzięki, problem na razie rozwiązany.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry