Nowa runa przemiany bez przerabiania starych run 2991 2

O temacie

Autor Bogdan Zwei

Zaczęty 30.11.2016 roku

Wyświetleń 2991

Odpowiedzi 2

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Bez zbędnego pierdolenia.

Musimy dodać naszemu PC_Hero rutynę, która będzie się wykonywała na wp "TOT" (bardzo ważne, bo nie chcemy, żeby PC_Hero sobie znikł).

Robimy nowy czar TRF:


// ------ New Transformation ------
const int SPL_Cost_TrfMyNewTransformationSpell = 10;//Koszt czaru
var C_NPC npc;//make it global //potrzebujemy zapisać naszego potworka do globalnej instance

func int Spell_Logic_TrfMyNewTransformationSpell (var int manaInvested)
{
if ((Npc_GetActiveSpellIsScroll(self) && (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Scroll)))
|| (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_TrfMyNewTransformationSpell)
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_TrfMyNewTransformationSpell;

npc = Hlp_GetNpc(MonsterInstance); //tutaj przypisujemy do naszej globalnej zmiennej ID naszego wymarzonego npc
Wld_SpawnNpcRange(PC_Hero, npc, 1, 500);//Przyzywamy naszego npc niedaleko PC_Hero
SetAsPlayer(npc); //IKARUS / LEGO!: zmienia naszego bohatera z naszym npc
Npc_ClearAIQueue(PC_HERO);
AI_Teleport(PC_HERO, "TOT");//Wysyłamy naszego PC_Hero do wp TOT
return SPL_SENDCAST;
}
else
{
return SPL_SENDSTOP;
};
};
   
Teraz per frame:

if (MEM_KeyState(KEY_ENTER) == KEY_PRESSED) //IKARUS: Jeśli naciśniemy enter:
{
Npc_ClearAIQueue(PC_HERO);
AI_Teleport(PC_HERO, Npc_GetNearestWP(hero);//Teleportuje PC_Hero niedaleko nas
SetAsPlayer(PC_HERO);//Zmieniamy się z ciałem z PC_Hero
Npc_ClearAIQueue(npc);
B_RemoveNpc(npc);//bestia idzie do domu, czyli umiera i teleportuje się na wp TOT
};


Jest to uboższa wersja transformacji.


Wiadomo, czar też trzeba zrobić...
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Propsik, kiedyś tego potrzebowałem, ale okazało się że ilość czarów przemian jest ograniczona do już użytych, skoro to działa bo nie sprawdzałem, to jak najwięcej takich poradników związanych z ikarusem :) Pmiętajcie skrypterzy że zwykły skrypt npc też kiedyś był czarną magią dla połowy górnego forum, i właśnie dzięki poradnikom, dobrzym ich tłumaczeniu, oraz wałkowaniu milion razy tego samego ludzie załapali podstawy gothica, a ci z większymi ambicjami idą mocniej w programowanie :)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Do funkcji co klatkowej wypadało by dodać warunek sprawdzający czy bohater jest przemieniony. Sprawdzenie czy hero to npc powinno tutaj zadziałać. Poza tym,  poradnik bardzo fajny dla kogoś kto zaczyna przygodę z Ikarusem.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry