Problem z nową rutyną 2017 0

O temacie

Autor RKM

Zaczęty 30.10.2016 roku

Wyświetleń 2017

Odpowiedzi 0

RKM

RKM

Użytkownicy
posty77
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

RKM

Problem z nową rutyną
2016-10-30, 09:41(Ostatnia zmiana: 2016-10-30, 19:06)
Witam, postanowiłem stworzyć nową rutynę, a mianowicie stanie z wyciągniętą halabardą. Problem polega na tym że podczas wykonywania rutyny postać nie stoi tak jak powinna. Natomiast gdy wpisze w konsoli  „play ani s_halabarda_stanie”  to wtedy animacja działa. Jest duże prawdopodobieństwo że zrobiłem coś źle w skryptach. Proszę pomóżcie, żeby nie było że nie próbowałem, modyfikowałem skrypt, chciałem zrobić z freepointem i bez.

Spoiler
To skrypt z freepointem
Func void ZS_StanieHalabarda ()
{
PrintDebugNpc(PD_TA_FRAME,"ZS_StanieHalabarda");
   
B_SetPerception (self);   
AI_SetWalkmode (self,NPC_WALK); // Walkmode für den Zustand
if !(Hlp_StrCmp(self.wp,Npc_GetNearestWP(self)))
{
AI_GotoWP(self, self.wp);               // Gehe zum Tagesablaufstart
};
/*
if (Wld_IsFPAvailable (self, "STANIEHALABARDA"))
{
AI_GotoFP (self,"STANIEHALABARDA");
AI_AlignToFP( self ); //Richte Dich aus
};
*/
AI_AlignToWP (self);//
AI_ReadyMeleeWeapon(self);
//Npc_SetToFightMode (self, Npc_GetEquippedMeleeWeapon (self));
AI_PlayAni (self,"s_halabarda_stanie");
AI_Wait(self,1);

};
func void ZS_StanieHalabarda_Loop ()
{
PrintDebugNpc (PD_TA_LOOP, "ZS_StanieHalabarda_Loop");
AI_PlayAni (self,"s_halabarda_stanie");
AI_Wait(self,1);

};

func void ZS_StanieHalabarda_End ()
{
    PrintDebugNpc(PD_TA_FRAME,"ZS_StanieHalabarda");
B_FullStop (self);
B_RemoveWeapon (self);

};

A to bez
Func void ZS_StanieHalabarda ()
{
PrintDebugNpc(PD_TA_FRAME,"ZS_StanieHalabarda");
   
B_SetPerception (self);   
AI_SetWalkmode (self,NPC_WALK); // Walkmode für den Zustand
if !(Hlp_StrCmp(self.wp,Npc_GetNearestWP(self)))
{
AI_GotoWP(self, self.wp);               // Gehe zum Tagesablaufstart
};

AI_AlignToWP (self);//
AI_ReadyMeleeWeapon(self);
//Npc_SetToFightMode (self, Npc_GetEquippedMeleeWeapon (self));
AI_PlayAni (self,"s_halabarda_stanie");
AI_Wait(self,1);

};
func void ZS_StanieHalabarda_Loop ()
{
PrintDebugNpc (PD_TA_LOOP, "ZS_StanieHalabarda_Loop");
AI_PlayAni (self,"s_halabarda_stanie");
AI_Wait(self,1);

};

func void ZS_StanieHalabarda_End ()
{
    PrintDebugNpc(PD_TA_FRAME,"ZS_StanieHalabarda");
B_FullStop (self);
B_RemoveWeapon (self);

};

To kawałek MDS'a
// Halabarda stanie
ani ("s_halabarda_stanie" 2 "" 0.1 0.2 M. "HALABARDA_STANIE.asc" F 0 39 FPS:10)

Tu daje screena (po lewo tak jak jest, po prawo tak jak powinno)
http://zapisz.net/view.php?filename=814_halabardy.jpg
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry