[G1] Gdzie popełniam błąd... 1815 4

O temacie

Autor Namiot

Zaczęty 2.10.2016 roku

Wyświetleń 1815

Odpowiedzi 4

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Namiot

[G1] Gdzie popełniam błąd...
2016-10-02, 21:33(Ostatnia zmiana: 2016-10-03, 15:45)
Przy tworzeniu drugiego pancerza z inną teksturą.

1. Skopiowałem skrypt zwykłego pancerza najemnika.

a) zmieniłem instance na SLD_ARMOR2_M

B) zminiłem asc na "Hum_SLDM_ARMOR2.asc"

2. Teraz zmieniam plik asc tego pancerza na "Hum_SldM_Armor2"

3. Wchodzę w plik asc i tam zmieniam Hum_SldM_Armor_V0.tga na Hum_SldM_Armor2_V0.tga

4.Wyciągam Gomanem teksturę pancerza w tga (zmieniam wedle upodobania), zmieniam nazwę na HUM_SLDM_ARMOR2_V0-C.tga i wrzucam do Textures/_compiled

5.Odpalam grę z reparsowaniem i pancerz ma taką "szarą" teksturę (nie moją).

//następnym razem zadbaj o poprawną nazwę tematu. g1210
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
W compiled są tylko skompilowane. Gothic nie czyta tam formatu .tga. Wywal gdziekolwiek, byle folder nie nazywał się compiled. Przed włączeniem nowej gry, wywal wszystkie tekstury i modele twojego pancerza z innymi rozszerzeniami niż .tga i .asc.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dałem pliki tga do Textures i też nie działa. dałem do _Work/Data i też nie.

Może ktoś podesłać jakiś gotowy przykład żebym mógł zobaczyć jak to wygląda u kogoś u kogo działa.
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Najlepiej jest wyeksportować gomanem, od razu, teksture do formatu .tex. Wtedy wystarczy wrzucić ją do _compiled, i po sprawie.

Sprawdź w .asc pancerza czy wklepałeś tam dobrą nazwe tekstury.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dodałem teksturę w formacie tex do _compiled pod nazwą

HUM_SLDM_ARMOR2_V0-C.TEX

Taka sama jest nazwa w tga jak w i asc. Postęp jest taki, że teraz pancerz ma teksturę standartową, ale nie ma tej, którą mam podmienioną.

Oczywiście ta podmieniona jest w pliku Textures. Gothic olewa jakby ten plik tga...

Post połączony: 2016-10-03, 20:16
Jak na razie udało mi się zrobić 2 lekkie zbroje strażnika o różnych teksturach. Później zrobiłem identycznie ze zwykłym pancerzem najemnika i klapa. Tekstura się nie zmienia.

To chyba ma jakiś związek, ale zauważyłem, że :

Lekka zbroja strażnika ma ma w Material 1 *BITMAP "Hum_GrdL1_Armor_V0.tga"

natomiast pancerz najemnika w material 1 ma *BITMAP "Hum_Body_Naked_V0_C0.tga"

Dopiero w material 2 ma *BITMAP "Hum_SldM_Armor_V0.tga"

Zgodnie z poradnikiem poniżej zrobiłem zbroje strażnika, jednak musiałem dodać plik TEX do _compiled tej zbroi.

https://www.youtube.com/watch?v=kyJhDJ3gdxM
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry