Pomysł na skrypt do Gothic 3 usprawniający wydajność 2802 0

O temacie

Autor kremuwkarz

Zaczęty 13.09.2016 roku

Wyświetleń 2802

Odpowiedzi 0

kremuwkarz

kremuwkarz

Użytkownicy
posty54
Propsy9
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Jak wiadomo silnik Gothic 3 ma problemy z płynnym streamowaniem świata, najgorzej jest na początku zaraz po wczytaniu gry ale gdy pogramy dlużej to ilość cięć maleje bo sporo rzeczy już wczytało się do pamięci i gra nie musi dużo doczytywać.  A więc tutaj pojawia się pomysł na skrypt który wymusiłby wczytanie się wielu rzeczy na raz,  tj. kopia npców i przedmiotów podczas pierwszego loadingu w taki sposób np żeby npc i przedmioty spawnowały się gdzieś pod światem (żeby nie mieszały nam w grze) blisko bezimeinnego, wówczas gra będzie płynniej działać gdy przemieszczamy sie po mapie bo wiekszość rzeczy już odrazu się wczytało i siedzi w ramie :hmmm: wymagania wzrosną ale gra powinna chodzić lepiej.W g3.ini można wpisać większe wartości dla pamieci ale gra i tak nie wczyta wszystkiego chyba że przywołamy te rzeczy konsolą czy polatamy po mapie. Podobny trik działał np Stalkerze i gra przestała ciąć :D

Co wy na to? rozumiem ze jest to teoretycznie możliwe...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry