Niedziałający trialog LeGo 2614 5

O temacie

Autor GornWojownik

Zaczęty 31.08.2016 roku

Wyświetleń 2614

Odpowiedzi 5

GornWojownik

GornWojownik

Użytkownicy
posty22
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Stworzyłem skrypt Trialogu w Gothicu 2 NK. Ale gdy próbuje porozmawiać z NPC i przyjdzie czas na dialog 3 osoby to i tak wypowiada go 2 sosoba.

Skrypt:
instance DIA_BDT_001_Arakus_Start (C_INFO)
{
    npc         = BDT_001_Arakus;
    nr          = 1;
    condition   = DIA_BDT_001_Arakus_Start_condition;
    information = DIA_BDT_001_Arakus_Start_info;
    important   = TRUE;
    permanent   = FALSE;
};

func int DIA_BDT_001_Arakus_Start_condition()
{
    return TRUE;
};

func void DIA_BDT_001_Arakus_Start_info()
{
    var c_npc Arakus;
    var c_npc Ares;
Arakus = Hlp_GetNpc(BDT_001_Arakus);
Ares = Hlp_GetNpc(KIDS_001_Ares);
TRIA_Invite(Ares);

TRIA_Start();

TRIA_Next(Arakus);
AI_Output (self, other, "DIA_BDT_001_Arakus_Start_01_01");//Stójcie bachory. Teraz pójdziecie ze mną. Mój szef się ucieszy.
AI_Output (other, self, "DIA_BDT_001_Arakus_Start_01_02");//Nie. Ares idziemy stąd!

TRIA_Next(Ares);
AI_Output (self, other, "DIA_BDT_001_Arakus_Start_01_03");//Chodźmy, szybko. === To wypowiada Arakus a nie Ares.

TRIA_Next(Arakus);
AI_DrawWeapon (self);
AI_Output (self, other, "DIA_BDT_001_Arakus_Start_01_04");//Nigdzie nie pójdziecie.
AI_RemoveWeapon(self);

// ...

TRIA_Finish();
};

 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Trudno nam stwierdzić, co masz źle bo pokazałeś tylko kawałeczek skryptu, w którym widać, ze ma mówić Arkus, potem Ares i potem znowu Arkus i masz tylko 2 osoby w dialogu.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

GornWojownik

GornWojownik

Użytkownicy
posty22
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
*Arakus

To jest cały skrypt.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
No to nie masz błędu. Masz 2 osoby w dialogu + hero.

Wypowiada się:
Arakus,
PC_Hero,
Ares,
Arakus.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

GornWojownik

GornWojownik

Użytkownicy
posty22
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Zamiast Aresa wypowiada się Arakus.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Sprawdziłem skrypty na wiki. Twój trialog jest okrojony.
http://lego.worldofplayers.de/?Beispiele_Trialoge
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry