Jak zwiększyć w G2 pole widzenia MOBÓW 3507 9

O temacie

Autor bonu$

Zaczęty 17.08.2016 roku

Wyświetleń 3507

Odpowiedzi 9

bonu$

bonu$

Użytkownicy
posty30
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam.
Jak zwiększyć pole widzenia mobów w G2NK, dodam że nie chodzi mi o te suwaki w opcjach gry co regulują horyzont i znikanie obiektów oraz ich detali, tylko o żywe istoty, które mają strasznie krótki zasięg widzenia.

W G3 ini jest coś takiego jak   Entity.ROI=6000.0, przy czym 4000.0 jest defaultowe i tam można sobie spokojnie w opcjach regulować pole widoczności mobków.

Jak to jednak zrobić w G2NK ... ?
 
Śmieszny czar   >>>
https://www.youtube.com/watch?v=q4q1Ill-lDA
<<<

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ikarusem. Ale nie polecam, bo skończy się to mocnym spadkiem wydajności, niezależnie od sprzętu.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Szmyk

Szmyk

Użytkownicy
posty64
Propsy58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale jemu chyba chodzi o "range" perceptionów u potworów.

Wejdź w skrypt jakiegokolwiek potwora. Znajdziesz tam na przykład:
senses_range = PERC_DIST_MONSTER_ACTIVE_MAX;

Ta stała znajduję się AI_Intern\AI_Constants.d
 

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Z ciekawości. Jakby to zmienić na 99999999.
To potwór z Khorinis by biegł do nas na Farme Onara? :D

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Ale jemu chyba chodzi o "range" perceptionów u potworów.
Nie.
Cytuj
Zasięg widzenie NPCów i stworzeń

- Entity.ROI=4000.0

podnieście tą wartość dwukrotnie a dwukrotnie zwiększy sie dystans renderowania postaći itd.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
System pack chyba umożliwia to z poziomu pliku .ini
 


bonu$

bonu$

Użytkownicy
posty30
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam standardowe łatki
PlayerKit i System pack a także tego fixa 2.6 ale nie wiem co tam za bardzo edytować i gdzie żeby moby mi nie znikały tak szybko z zasięgu widzenia beziego.

Ogólnie olałbym to wszystko i zainstalował DX11, jednak ten szajs DX11 ma straszne bugi, między innymi zmiany pracy kamery po rozmowie z NPC [kadr idzie do góry i ucina nogi] oraz restarcie gry co mnie strasznie irytuje, dlatego gram tylko standardowo złatkowanego standardowo Gothica z L'hiverem.

Z tym Ikarusem to nawet nie chce kombinować, bo miałem nadzieje że taki banał idzie zmienić dopisując jakiś skrypt w ini, tylko jaki i gdzie...
 
Śmieszny czar   >>>
https://www.youtube.com/watch?v=q4q1Ill-lDA
<<<

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Z tym Ikarusem to nawet nie chce kombinować, bo miałem nadzieje że taki banał idzie zmienić dopisując jakiś skrypt w ini, tylko jaki i gdzie...
Nie jest to trudne. Wystarczy dopisać te dwie linijki do funkcji INIT_Global:
MEM_WriteInt (SPAWN_INSERTRANGE_Address, mkf (ile chcesz)); //odległość widoczności - domyślnie 4500
MEM_WriteInt (SPAWN_REMOVERANGE_Address, mkf (ile chcesz)); //odległość, przy której znikają - domyślnie 5000
Staraj się nie przesadzać z wartościami.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

bonu$

bonu$

Użytkownicy
posty30
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dobra dzięki za radę, mi jednak trzeba łopatologicznie powiedzieć, nie dopisuje tego w zwykłym ini, tylko wcześniej musze ten cały ikarus zastosować : )   ...   ?
 
Śmieszny czar   >>>
https://www.youtube.com/watch?v=q4q1Ill-lDA
<<<

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry