[G1] Potion w postaci listu - bandaż 2015 7

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 7.08.2016 roku

Wyświetleń 2015

Odpowiedzi 7

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Witam, zrobiłem w gothicu 1 bandaż, czyli nasz hero używa przedmiotu animacją czytania listu, hp zostaje dodane, ale mam problem z tym że ten bandaż zostaje w ekwipunku, nie zużywa się. Czy jest jakaś podobna animacja która zużywa item? Czy może wystarczy coś dopisać w skrypcie bandaża?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Do funkcji on_state po linijce dodającej hp dodaj taką, która będzie usuwała jeden bandaż z ekwipunku. W G2 jest to Npc_RemoveInvItem (npc, instance_przedmiotu);W G1 prawie na pewno jest taka sama, nie chce mi się sprawdzać.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Lub:
scemeName = "MAPSEALED";
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
@Splash dzięki, pomogło.
@Zucklov Jeśli kiedyś będę chciał użyć podanej przez Ciebie funkcji to gdzie dokłądnie ją wpisać? Bo próbowałem tak:
on_state[0]      =   UseHealthPotion;
Npc_RemoveInvItem (self, Bandage);
oraz tak:
on_state[0]      =   UseHealthPotion; Npc_RemoveInvItem (self, Bandage);

Ale zawsze wywalało błąd access violation
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Wpisz to wewnątrz funkcji UseHealthPotion.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Przepraszam, ale dalej nie rozumiem, spróbowałem funkcję usuwania przedmiotu wstawić przed UseHealthPotion:
on_state[0]      =   Npc_RemoveInvItem (self, Bandage); UseHealthPotion;
I wywala z błędem braku średnika, a są nawet dwa. Co znaczy "wewnątrz funkcji"?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

gothic1210
  • Gość
func void UseHealthPotion ()
{
//jakiś twój kod
Npc_RemoveInvItem (self, Bandage);
};
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Aaa, rozumiem, nie zrozumiałem "wewnątrz funkcji USeHealthPotion" Bo moja funkcja nazywa się UseBandage.
Dziękuję za pomoc.
EDIT: Lecz jednak będę używać tego scemeNAME, bo nawet po dodaniu funkcji usuwania przedmiotu, bandaż zostaje w ekwipunku
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry