Lagujący spacer... 2365 3

O temacie

Autor Piecol

Zaczęty 31.07.2016 roku

Wyświetleń 2365

Odpowiedzi 3

Piecol

Piecol

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam otóż mam pewien problem ze spacerem, a mianowicie po dodaniu nowej mapy budynki znajdujące się w mapie były puste, więc postanowiłem coś do nich dodać jakieś meble łóżka itd. oraz waypointy. Jednak kiedy próbuję wlecieć do tych budynków to zawiesza mi się spacer nie wiem dla czego i czym jest to spowodowane.

P.S z góry dzięki za pomoc
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Masz nowy świat? Więc pewnie znasz się trochę na 3dsach... ja nie. Ale wiem, że w Gothicu jest to robione tak, że przy wejściach przez drzwi jest w Blenderze ustawiona taka niebieska powierzchnia, która odpowiada za to, że jak wejdziesz do środka, to silnik nie czyta ci tego co jest na zewnątrz... czy jakoś tak.

Więc albo tego nie ustawiłeś, albo... mi się po prostu Spacer przywiesza np. przy różnych skałach. Jak chce coś zrobić obok nich itp. Wtedy trzeba trzymać strzałkę do przodu i klikać LPM jak szalony. Co nieco to daje. I najlepiej ustawić kamerę 'tyłem' do miejsca, w którym ci się zawiesza.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
W tzw. portalach, które wydzielają zamknięte powierzchnie typu wnętrza budynków, jaskinie od otwartego świata, nie wiadomo dlaczego Spacer osiąga absurdalne wartości 1000 fps, niepozwalające na pracę. Jedyne lekarstwo, jakie na to znalazłem to włączenie trybu zaznaczania (F3) i pracowanie w ten sposób. Będziesz go tylko musiał wyłączać na obracanie obiektów.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty156
Propsy163
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kiedy ja miałem ten problem, znalazłem na forum poradę, żeby dodać do skrótu parametr

-zmaxframerate:30
tzn, jeśli ścieżka elementu docelowego wygląda tak:

C:\JoWood\GothicII\System\Spacer2.exe
zmienić na:

C:\JoWood\GothicII\System\Spacer2.exe -zmaxframerate:30
Nie jestem do końca pewien, co to robi, ale wydaje mi się, że ogranicza liczbę klatek pracy programu do ustalonej wartości (czyli tu maksymalnie do 30).

Mnie pomogło, przycięcia zdarzają się zdecydowanie rzadziej.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry