A co mi tam, macie kilka porad od byłego testera:
1. Bonusów możecie używać od razu, w przypadku many różnicy nie odczujecie zapewne żadnej. Jeżeli chodzi o siłę i zręczność róznica ta będzie większa, ale tak czy tak, grę przejdziecie.
2. W modzie są bonusy ze zjedzenia odpowiedniej ilości niektórych rzeczy, dla ciekawskich:
Spoiler
jabłka i szynka dają siłę, polne i leśne jagody punkty życia, ser zręczność, mleko, ciemne grzyby, gin i piwo manę, a mięsa kopacza ochronę od magii i ognia.
3. Przy wyborach fabularnych kierujcie się sumieniem, czasami przebaczcie niektórym.
4. Uczcie się wykuwania broni unikatowych, są bardzo dobre.
5. Nie zabijajcie NPC imiennych, wielu jest potrzebnych później.
6. Uczcie się języka kapłanów przed zabiciem Kruka, później najprawdopodobniej nie da rady.
7. Jeśli gracie magiem, na początku 2 rozdziału udajcie się do Leśnego Obozu (dawniej był tam Klasztor Zmiennokształtnych)
8. Wywalenie Szponu Beliara może okazać sie dobrą decyzją.
9. W większych zenach co rozdział czekają nowe zadania.
10. Pływanie łódką w DP może się opłacić, zwłaszcza od drugiego rozdziału.