Witam użytkowników forum ! Kieruje do was parę pytań, ponieważ nie wiem jak sobie z nimi poradzić.
1) W tym przypadku co zrobić aby Fox "obserwował" w drugą stronę? Nie wiem czy to wina waypointu czy po prostu trzeba to ustawić w Spacerze na którym w ogóle się nie znam ;)
http://scr.hu/98if/5ng2iOto kod:
Spoiler
instance Grd_1006_Fox (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------
name = "Fox";
npctype = npctype_main;
guild = GIL_GRD;
level = 15;
voice = 13;
id = 205;
//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 70;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 50;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]= 220;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 220;
//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
// body mesh ,bdytex,skin,head mesh ,headtex,teethtex,ruestung
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 0, 1,"Hum_Head_Fighter", 18, 2, GRD_ARMOR_H);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
self.aivar[AIV_IMPORTANT] = TRUE;
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
//-------- Talente --------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,1);
//-------- inventory --------
EquipItem (self, ItMw_1H_Sword_03);
CreateInvItems (self, ItMiNugget,200);
CreateInvItems (self, ItFo_Potion_Health_02,5);
//-------------Daily Routine-------------
daily_routine = Rtn_start_1006;
};
FUNC VOID Rtn_start_1006 ()
{
TA_Boss (07,25,20,00,"LOCATION_23_03");
TA_StandAround (20,00,07,25,"LOCATION_23_02");
};
2) Jak usunąć potworka z danego waypointu?
3) Jak ustawić własny waypoint? Na przykład chce go ustawić w tym miejscu, jednak nie ma tam żadnego waypointu.
http://scr.hu/98if/u6f4f4) Jak "oddzielić" modyfikację od podstawki gry? Już śpieszę z tłumaczeniem. Postacie jak i przedmioty z mojej modyfikacji znajdują się w podstawowej wersji gry. Na pewno da się to jakoś oddzielić bo postacie z Mrocznych Tajemnic nie występują w podstawowej wersji gry.
5) Szukałem tutaj jednak wiele nie znalazłem (zapewne źle szukałem) poradnika do Spacera, ponieważ to głównie w nim się modyfikuje świat. Czy zna ktoś poradnik gdzie jest DOBRZE wytłumaczone co w spacerze piszczy ?
Z góry dziękuję za odpowiedzi, jeżeli było gdzieś podobne pytanie lub jest ono wytłumaczone to się poprawię i poszukam ;)