Gothic 2 przemiana w ... 3406 10

O temacie

Autor HARAN556

Zaczęty 12.07.2016 roku

Wyświetleń 3406

Odpowiedzi 10

HARAN556

HARAN556

Użytkownicy
posty31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam mam taki problem że chciałem nauczyć się trochę robienia zaklęć do Gothica i zacząłem od czegoś prostego, więc postanowiłem zrobić czar przemiany w polnego pełzacza, ale gdy wchodzę do gry postać odgrywa animacje ale po niej dalej jest w tej samej postaci, więc piszę tutaj prosząc o pomoc a poniżej zamieszczam pliki w których dokonałem zmian.

W Spell_Transform_Alle.d:
Spoiler
const int SPL_Cost_TrfBlattcrawler   = 10;
                        i
// ------ Blattcrawler ------
func int Spell_Logic_TrfBlattcrawler (var int manaInvested)
{
   if ((Npc_GetActiveSpellIsScroll(self) && (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Scroll)))
   || (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_TrfBlattcrawler)
   {
      self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_TrfBlattcrawler;
      
      Npc_SetActiveSpellInfo(self, Blattcrawler);
      return SPL_SENDCAST;
   }
   else
   {
      return SPL_SENDSTOP;
   };
};

W Spell_ProcessMana.d:
     
Spoiler
if (activeSpell == SPL_TrfBlattcrawler              )   {   return   Spell_Logic_TrfBlattcrawler     (manaInvested);   };
Spoiler
W Constants.d:
const int SPL_TrfBlattcrawler         = 64;
                          Oraz
"Transform",              // 64   SPL_TrfBlattcrawler
                             i
   "TRF",              // 64   SPL_TrfBlattcrawler

W text.d:
Spoiler
"Polny pełzacz",      // 64   SPL_TrfBlattcrawler
                                i
const string NAME_SPL_TrfBlattcrawler         = "Przemiana w polnego pełzacza";

W IT_Scrolls:
Spoiler
/*******************************************************************************************/
INSTANCE ItSc_TrfBlattcrawler (C_Item)//Joly:Auf Dracheninsel in Truhe der Schwarzmagiernovizen
{
   name             =   NAME_Spruchrolle;

   mainflag          =   ITEM_KAT_RUNE;
   flags             =   ITEM_MULTI;

   value             =   Value_Sc_TrfDragonSnapper;

   visual            =   "ItSc_TrfDragonSnapper.3DS";
   material         =   MAT_LEATHER;

   spell            =    SPL_TrfBlattcrawler;
   cond_atr[2]         =   ATR_MANA_MAX;
   cond_value[2]        =   SPL_Cost_Scroll;

   wear            =    WEAR_EFFECT;
   effect            =   "SPELLFX_WEAKGLIMMER";

   description         =  NAME_SPL_TrfBlattcrawler;
   
   TEXT   
  •          =   Name_MageScroll   ;


   TEXT   [1]         =   NAME_Mana_needed;         
   COUNT   [1]         =   SPL_Cost_Scroll;
   
   TEXT   [5]         =   NAME_Value;               
   COUNT   [5]         =   value;
};
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nie da się zrobić nowej przemiany. Musisz podmienić instniejące.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

HARAN556

HARAN556

Użytkownicy
posty31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Naprawdę się nie da? Bo jak nie da to jak to twórcy zrobili?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jest ograniczona ilość. Twórcy mogą wszystko. Mają system gry - my nie.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

HARAN556

HARAN556

Użytkownicy
posty31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Szkoda że się nie da nic zrobić, tylko po co robić ograniczoną ilość? A można by pokombinować Ikarusem?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Ikarusem dałoby radę przyzwać nowego potwora, przeobrazić się w niego, wysłać hero daleko (i przypisać mu wp, żeby nie zniknął) i potem przyzwać hero z powrotem, zabić potwora i przeobrazić się w hero. Tylko nie wiem, czy komukolwiek chciałoby się to robić.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

HARAN556

HARAN556

Użytkownicy
posty31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Szkoda na razie dam sobie spokój z tym a i tak później chciałem zająć się Ikarusem. Ale uważam że to głupota robić takie ograniczenie.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Z samym pisaniem takiego czegoś (przemiana oryginalna) jest dużo roboty. NicoDE raz mówił, że sam głupi taki skrypt zajmował około 1000 (nie pamiętam czy ponad 1000 czy ponad 500) linijek skryptu.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
To ciekawe, wiem że liczba czarów była ograniczona, ale spokojnie z 30 nowych można zrobić. Na pewno przemiana jest ograniczona? W pary modyfikacjach są nowe przemiany.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

Gothic 2 przemiana w ...
#9 2016-07-13, 12:05(Ostatnia zmiana: 2016-07-13, 12:18)
Przemiany w modyfikacjach to podmienione stare przemiany. Nie zrobisz nowej przemiany normalnymi skryptami. Mozesz próbować, jeśli chcesz.

Mały dowód na to, że przemiana jest ograniczona:

Cytat: NicoDE 14.03.2016 14:41
Transformation spells are also hard-coded:
oCSpell::CastSpecificSpell {
  transform if id 47..58 (info = guild)
}
oCAIHuman::CheckActiveSpells {
  transform back on KEY_ENTER if IsSpellActive(47..58)
}
oCTriggerChangeLevel::TriggerTarget {
  transform back if IsSpellActive(47..58)
}
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek

Draks

Gothic 2 przemiana w ...
#10 2016-07-13, 12:31(Ostatnia zmiana: 2016-07-13, 12:59)
http://themodders.org/index.php?topic=75.0 @Bogdan Zwei  A to?

Alternatywa, którą można wykorzystać w ostateczności :D Co prawda sposób nie jest taki jak sobie to wyobrażałem czytając temat :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry