Problem z exportem do ASC 2700 3

O temacie

Autor Vanarius

Zaczęty 9.07.2016 roku

Wyświetleń 2700

Odpowiedzi 3

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
Witam, dziś chciałem zmienić format animacji do Gothic z FBX do ASC. Używam 3DS Max 2013 :)
I problem jest z tym że jak kilka żeby wyeksportować do ASC to w kolumnie po prawej stronie nic nie ma :/
Pamiętam że jak się bawiłem z ASC w Blenderze to były wszystkie kości a tu nie ma. Co jest nie tak? Używam 3DS Max'a tylko do exportowania z FBX na ASC.
Spoiler
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Co to za animacje? Zakładam, że nie pochodzą ani nie zostały zrobione do Gothica. W takim wypadku musisz zmienić nazwy kości. Niech zaczynają się od BIP01, a będzie w porządku.
 

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder

Vanarius
Riquer Team

Problem z exportem do ASC
#2 2016-07-09, 18:12(Ostatnia zmiana: 2016-07-09, 18:26)
@Gother Kości są z Gothic ;) A Animacje są zrobione przez Zagłoba ;)

Post połączony: 2016-07-09, 18:26
Dobra zauważyłem że kości nie mają jednak nazw BIP01 :) Więc muszę je zmienić po kolei ? BIP01, BIP02, BIP03 itd;?
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Najlepiej otwórz sobie ludka z Gothica i skopiuj nazwy jego kości.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry