Seria Gothic na GoG 2653 3

O temacie

Autor qubilele

Zaczęty 7.07.2016 roku

Wyświetleń 2653

Odpowiedzi 3

qubilele

qubilele

Użytkownicy
<Warchief of the Horde>
posty11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • <Warchief of the Horde>
Siemka, zastanawiam się właśnie nad kupnem serii Gothic na platformie GoG. Martwi mnie jedna sprawa... dubbing. Przeglądając gry na ww. platformie widzę, że Gothic 1 jest w pełnej wersji polskiej. Jak to się ma do części 2-giej i 3-ciej ? Jak wygląda sprawa z modami itp? Jak ktoś ma niech się wypowie  :)
 

"These death knights are born of frost, rime gripping their decaying hearts"

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z tego co słyszałem to z dubbingiem są wszystkie trzy części. A co do modów to będą działać tak jak na zwykłej wersji. Nawet w wersjach steamowych nie ma problemów z instalacją modów i tam też jest polski dubbing. Ostatnio kupiłem sobie całą trylogię za 3,99 euro bodajże.
 

qubilele

qubilele

Użytkownicy
<Warchief of the Horde>
posty11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • <Warchief of the Horde>
To, że na steam jest w polskiej wersji to wiem bo kumpel posiada :D Ale ja jakoś nie przepadam za tą platformą.. Trylogię wiedźmina też mam na gog'u i tam jest wszystko w full polskiej wersji więc myślę, że z gothiciem będzie podobnie. Dzięki za informacje, ale poczekam jeszcze na odpowiedź kogoś kto ma wersję gog :P
 

"These death knights are born of frost, rime gripping their decaying hearts"

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Trylogię wiedźmina też mam na gog'u i tam jest wszystko w full polskiej wersji więc myślę, że z gothiciem będzie podobnie.
To nic nie znaczy, REDzi to czyli właściciele GOG i marki Wiedźmin, upewnij się bo CDP kiedyś miało ból dupy o ich tłumaczenia w dystrybucji sieciowej.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry