Spacer nie parsuje skryptów a GothicStarter już tak 2276 3

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 1.07.2016 roku

Wyświetleń 2276

Odpowiedzi 3

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dodałem kilka postaci do gry. Gdy parsuje skrypty spacerem postacie sie nie pojawiają. Zrobiłem paczke z modem, skompilowałem świat ale nic to nie dało. Gdy odpale moda z zaznaczoną opcją parse script wtedy wszystko działa. Co jest z tym spacerem ?
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Wygląda na to, jakbyś do paczki z modem w
GothicVDF nie dodawał pliku gothic.dat.

Work / data/ script / compiled / gothic.dat
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Spacer generalnie się nie nadaje zarówno do parsowania skryptów jak i aktualizowania dialogów. Skrypty parsuj GothicStarterem (wbrew temu, co mówią różne czipy17, niczym się to nie różni, a jest znacznie szybsze), a dialogi Redefixem.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wygląda na to, jakbyś do paczki z modem w
GothicVDF nie dodawał pliku gothic.dat.

Work / data/ script / compiled / gothic.dat

I w tym był problem :D Zamiast gothic.dat to dodawałem Gothic.scr Dzięki

Zucklov dzięki za wskazówke
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry