Co pasek to inna ramka. 1939 13

O temacie

Autor Toworish

Zaczęty 30.06.2016 roku

Wyświetleń 1939

Odpowiedzi 13

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Siema. Wciąż jestem laikiem jeśli chodzi o ikarusa. (heheh wgl jestem laikiem) zastanawiam się czy da się jakoś spowodować dzięki ikarusowi że każdy pasek: życia/ wytrzymałości oraz many  będzie miał inną obramówkę.... czy trzeba jakoś wyłączyć stare paski i stworzyć zupełnie nowe?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Kuźwa :F miałem ci to wysłać dawno, ale mam mały problem :/ Mianowicie nie mogę znaleźć wskaźnika do "BackTex" w klasie oCViewStatusBar (jest, ale jest to int a nie string :dafuq:)
Łap prawie ukończony skrypt, tylko ktoś musi uzupełnić właściwy wskaźnik :/
func void BarSetsNewTexturs(var string HP_Bar, var string MP_Bar, var string Swim_Bar, var string Focus_Bar)
{
MEM_InitGlobalInst ();
var oCViewStatusBar HealBar; HealBar = MEM_PtrToInst (MEM_GAME.hpBar);
var oCViewStatusBar ManaBar; ManaBar = MEM_PtrToInst (MEM_GAME.manaBar);
var oCViewStatusBar SwimBar; SwimBar = MEM_PtrToInst (MEM_GAME.swimBar);
var oCViewStatusBar FocusBar; FocusBar = MEM_PtrToInst (MEM_GAME.focusBar);
HealBar.zCView_backTex=HP_Bar;//Tu nie jestem pewien czy jest dobrze, ale raczej jest źle :/
ManaBar.zCView_backTex=MP_Bar; //@up
SwimBar.zCView_backTex=Swim_Bar;//@up
FocusBar.zCView_backTex=FocusBar;//@up
};
func void ApplyBarsTexture()//PerFrame
{
BarSetsNewTexturs(tekstura_Hp,tekstura_MP,tekstura_Swim,Tekstura_Focus);
};
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Ło kurde To chciało ci się nad moim problemem ślęczeć? Arigato, jakoś wynagrodze. hmm Wot to to jest aż tak skomplikowane? nie zostaje mi nic innego jak prosić o pomoc innych ogarniętych skrypterów.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Kilka linijek to coś skomplikowanego? :|
func void SetBarBackground (var int barPtr, var string tex_name)
{
        var oCViewStatusBar bar; bar = _^ (barPtr);
        ViewPtr_SetTexture (bar.range_bar, tex_name);
        bar.texValue = tex_name;
};

Przykładowe użycie:
SetBarBackground (MEM_GAME.hpBar, "Tekstura.TGA")
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Co pasek to inna ramka.
#4 2016-06-30, 20:43(Ostatnia zmiana: 2016-06-30, 20:50)
Hmm nie wiem czy dobrze tego użyłem xd

Użyłem w tej chwili tylko twoich skryptów @Splash . wklepałem funkcję przed startup i staram się użyć SetBarBackground (MEM_GAME.hpBar, "Tekstura.TGA"); w init_gobal xd ale niema efektów.

Edit: oczywiście zmieniłem Teksture na swoją xd
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Pomyliłem zmienne :F Poprawione:
func void SetBarBackground (var int barPtr, var string texName)
{
        var oCViewStatusBar bar; bar = _^ (barPtr);
        bar.zCView_backTex = zCTexture_Load (texName);
};
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
@Splash  jesteś mistrzem. wszystko ok ale czym jest ta czrna ramka? i czy da się ją zlikwidować?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Poprzednia funkcja powinna pomóc.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Co pasek to inna ramka.
#8 2016-07-01, 05:42(Ostatnia zmiana: 2016-07-01, 17:35)
Super. działa xd mam jeszcze tylko pytanie. Bo nowe tekstury są trochę inne i zajmują więcej miejsca niepotrzebnego, znaczy tam gdzie jeszcze powinien być pasek jest już część ramki xd czy da się jakoś zwiększyć długość i szerokość tekstury? znaczy wiecie skryptem, tak żeby pasek działał jak należy, jeśli nie rozumiecie mojego pierdolenia to najwyżej popołudniu podeśle screena.


EDIT: właściwie to chodzi "między innymi" o to że tekstura paska nasuwa się na teksturę obramówki przez co widać jak pasek się przemieszcza.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Chodzi Ci, że pasek jest na ramce, a nie w ramce?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Wystaje :F Tekstura ramki jest za duża, przez co dzieje się takie coś. Są 2 sposoby.
1)Rozszerzenie tekstury za pomocą ikarusa i klasy ocviewstatusbar
2)Bardzo ciężkie. Poprawienie tekstury np. w Gimpie :F
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Opcja druga jest najłatwiejsza. Bierzesz ramkę oryginalną i twoją, skalujesz twoją do tych samych rozmiarów co oryginalna. Gotowe.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Czy na pewno rozumiecie problem? https://zapodaj.net/a93efb4461e41.jpg.html pod koniec hp pasek zaczyna nachodzić lekko na obramówkę na lewo.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Aaa odkopie sę, a co mi tam. Paczcie chłopaki wzorujac się na tym od Splasha chcem se zmienić pozycję paska i dla testu czy cokolwiek się zmieni zrobiłem takie cosik:

func void ZmianaPosyX (var int barPtr, var int posx)
{
        var oCViewStatusBar bar; bar = _^ (barPtr);
        bar.zCView_pposx = posx;

};

iii w onInit:
ZmianaPosyX (MEM_GAME.hpBar, 7000);
znaczy w Init_Global a nie onInit xd
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry