Właśnie nie zbyt rozumiem na jakiej zasadzie on go spawnuje.
Post połączony: 2016-06-28, 13:05
var int Equip_WispDetector_OneTime;
FUNC VOID Equip_WispDetector()
{
if (Equip_WispDetector_OneTime == FALSE)
{
PLAYER_TALENT_WISPDETECTOR[WISPSKILL_NF] = TRUE; //das erste Talent gibt's gratis
WispSearching = WispSearch_NF;
Equip_WispDetector_OneTime = TRUE;
};
var C_NPC DetWsp;
DetWsp = Hlp_GetNpc (Wisp_Detector);
AI_Teleport (DetWsp, "TOT");
Wld_SpawnNpcRange (self, Wisp_Detector, 1, 500);
Wld_PlayEffect("spellFX_LIGHTSTAR_WHITE", Wisp_Detector, Wisp_Detector, 0, 0, 0, FALSE );
Snd_Play ("MFX_Transform_Cast");
//Wld_PlayEffect("spellFX_SummonCreature_ORIGIN", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
};
FUNC VOID UnEquip_WispDetector()
{
var C_NPC DetWsp;
DetWsp = Hlp_GetNpc (Wisp_Detector);
if (Npc_IsDead(DetWsp) == FALSE)
{
Snd_Play ("WSP_Dead_A1");
};
AI_Teleport (DetWsp, "TOT");
B_RemoveNpc (DetWsp);
AI_Teleport (DetWsp, "TOT");
};
To jest część skryptu szukającego ognika (ten amulet Vatrasa), teoretycznie po napisaniu nowego amuletu i dodania mu okrojonej części:
FUNC VOID Equip_HELP()
{
Wld_SpawnNpcRange (self, MOD_01_HELP, 1, 500);
Wld_PlayEffect("spellFX_LIGHTSTAR_WHITE", Wisp_Detector, Wisp_Detector, 0, 0, 0, FALSE );
Snd_Play ("MFX_Transform_Cast");
};
FUNC VOID UnEquip_HELP()
{
B_RemoveNpc (MOD_01_HELP);
};
Ognika rzeczywiście spawnuje ale nie ma z nim żadnej rozmowy