Zapisy gry 35963 227

O temacie

Autor Razakel

Zaczęty 25.06.2016 roku

Wyświetleń 35963

Odpowiedzi 227

Adu

Adu

Użytkownicy
posty91
Propsy3
  • Użytkownicy
Jest jakiś sposób na odzyskanie Save z gry?

Wchodzę i czysto.. brak Save, 100h gry w plecy, folder Save pusty, odwracanie systemu do momentu gdzie na 100% było wszystko ok nic nie dało, folder nadal pusty i brak Save, miał ktoś coś takiego
Znacie jakieś programy do przywracania plików, cokolwiek? Zwykłe przywracanie systemu nie przywraca Save?
 

Araxus1995

Araxus1995

Użytkownicy
posty101
Propsy10
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
mam to samo. normalnie po uruchomieniu gry mam zapisy gry ale w folderze nie ma ich jest może na to rozwiązanie?
https://imgur.com/a/3jgjpl3
 

GoFru

GoFru

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

GoFru

Zapisy gry
#222 2018-11-04, 20:54(Ostatnia zmiana: 2018-11-04, 21:09)
Edycja, już nie ważne, ale nadal jak ktoś chciałby mi pomóc to w wątku "błędy i bugi" mam swój komentarz
 

Hoornel

Hoornel

Użytkownicy
posty24
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Siemka,potrzebny save na zreke.
2. rozdział,najlepiej po Jarkendarze.
Poziom trudnosci min normalny,wersja ze spolszczeniem,dzięki
 

heheTG

heheTG

Użytkownicy
posty13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cześć, czy mógłby ktoś zabić dla mnie lodowego smoka? U mnie przy każdej próbie crashuje gre, może któremuś z was się uda, prosiłbym o odesłanie savea z zabitym już smokiem. Link: https://www54.zippyshare.com/v/elrNToDU/file.html
 

Dambir

Dambir

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ma kto save z początku 3 rozdziału sś pod 2h, wyuczone kopanie itd, skończone większość questów w tym gildia zabójców i nie rozpoczęta  żadna nowa lokacja z returninga? średni, może być też trudny/łatwy
 

papuga99

papuga99

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy

papuga99

Zapisy gry
#226 2019-02-01, 18:15(Ostatnia zmiana: 2019-02-02, 09:41)
Potrzebuje Save   

klasa : wojak jakiś ( paladyn, najemnik)

Rozdział: Początek 3, przed wejściem do lasu assassynów   
żeby nauczyć się  skill dual dwoma mieczami xd
Poziom trudności: łatwy,normalny

Dodatkowe:
- członek Gildii Złodziei,
wyuczone o wszystko o kradzieży

 

Maciejs

Maciejs

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
SIEMA!!1
Chciałbym prosić o save z wersji gry 66.2 POD ZRĘCZNOŚĆ!

*bez zabitego orka w khorinis, chyba mial na imie Farrock.
*postac pod zrecznosc i walke bronia jednoreczna.
*ukonczony las asasynow. !!!!!!!!!!!!!!! (fajnie jak by byl nauczony walki dwoma mieczami :)
*gildia-przyjme kazda(wojownika).
*najlepiej 3 rozdział // dobrze gdy by byla ukonczona pustynia adanos a miasto orkow jeszcze nie XD ale inne save tez prosze.

Inne zapisy gry z postacia pod zreczność tez prosze podsylac


z gory dzieki, odwidziecze sie!
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry