Animacje Tarczy w Gothic 1 4837 12

O temacie

Autor Wiktor19971

Zaczęty 20.06.2016 roku

Wyświetleń 4837

Odpowiedzi 12

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
Otóż mam animacje tarczy w Gothic 1 w formacie .mdh, napisałem skrypt, a postać i tak wyciąga normalnie miecz a tarcze ma na plecach. Oto skrypt:
Spoiler
instance ITSH_tarcza_1(C_Item)
 
{
 
     name = "Tarcza Rycerza";
 
     mainflag = ITEM_KAT_FF;
 
     flags = ITEM_CROSSBOW;
 
     material = MAT_WOOD;
 
     protection [PROT_EDGE]    =    40;
 
     protection [PROT_BLUNT] =      40;
 
     protection [PROT_POINT] =      40;
 
     protection [PROT_FIRE]    =    40;
 
     protection [PROT_MAGIC] =      40;
 
     value = 0;
 
     on_equip = equip_ITSH_tarcza_1a;
 
     on_unequip = unequip_ITSH_tarcza_1b;
 
     munition = ItMi_Skull;
 
     cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
 
     cond_value[2] = 10;
 
     visual = "G3_ARMOR_SHIELD_KNIGHT_01.3ds";
 
     description                    =    name;
 
     
 
     text[1] = "Ochrona:";
 
     COUNT[1]                  =    protection [PROT_EDGE];
 
     
 
     TEXT[2]              = NAME_Str_needed;                   COUNT[2]  = cond_value[2];
 
     
 
     TEXT[5]                        =    NAME_Value;               
 
     COUNT[5]                  =    value;                   
 
     COUNT[5]                  =    value;
 
};
 

 

 
func int equip_ITSH_tarcza_1a()
 
{
 
     Mdl_ApplyOverlayMds( self,"SHIELD_ST3.MDH");
 
};
 

 
func void unequip_ITSH_tarcza_1b()
 
{
 
     Mdl_RemoveOverlayMds (self,"SHIELD_ST3.MDH");
 
};
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Potrzebujesz MDSu. To co ty zrobiłeś to kompletny nonsens.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
A jak to zdobyć?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
Chodzi mi o zdekompilowanie MDH do MDS.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Uhm... Napisać nie znaczy zdekompilować. Nie bierz się za rzeczy, które Cię przerastają.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
W Gothic 2 Gothic soucerem nie miałem problemu, a w jedynce nie ma opcji żeby to zdekompilować. Skąd wiesz, że to mnie przerośnie? Jak nie spróbuję to się nie dowiem. Jak będę znał teorię to dalej już zrobię.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Uhm... Napisać nie znaczy zdekompilować. Nie bierz się za rzeczy, które Cię przerastają.

Już Cię to przerasta, nawet nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, a MDSy się pisze, nie kompiluje - w tym przypadku.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
O ile się nie mylę "MDH" to skompilowane "ASC" tobie(piszę do twórcy tematu) chodzi o dekompilację pliku "MSB" czyli skompilowanego "MDS" jednak niestety nie posiadadsz pliku "Shield.msb" w tym wypadku nawet jeśli się mylę z diagnozą pliku MDH to i tak do wyciągnięcia z niego pliku "ASC" potrzebny ci "MDS" który zdekompilujesz programem GothicVDF. Mds to taki skrypt który mówi gothicowi którą animację i którą jej klatkę ma przeczytać w danym momencie. zaś programowi GothicVDF mówi z których animacji używa i co za tym idzie którą animacje ma wypakować. A co za tym idzie Bogdan mówi ci samą prwdę :D
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Pan.L

Pan.L

Użytkownicy
posty72
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dołączę się po części do pytania.Mam taki sam problem tyle że w moim skrypcie jest plik shield.mds A jednak postać przyjmuje odpowiedni styl walki jednak jej nie ściąga z pleców.
 

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
W Gothic 1 nie ma w ogóle plików .MSB, są tylko .MDS i .MDH, a skompilowane .ASC to .MAN.

Post połączony: 2016-06-20, 20:33
Dodam jeszcze, że staram się przenieść animacje z moda do Gothic 1. Ok, skrypt już działa. MDS mam, teraz wyskakuje mi taki błąd (sorry za zdjęcie z telefonu, ale klawisz Print Screen nie łapał obrazu błędu):

 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
W Gothic 1 nie ma w ogóle plików .MSB, są tylko .MDS i .MDH, a skompilowane .ASC to .MAN.


właściwie to są dwa: BARBQ_NW_MISC_SHEEP_01.MSB i SHEEP.MSB.

nie wiem czym jest dokładnie MDH ale wiem że występuje też w g2 i wiem też że bez mds'a nic z tego pliku nie zrobisz xd

btw jebłem się wyżej Nie gothicVDF tylko chodzilo mi o Gothic Soucer xd

co do błędu to nie znam się aż tak. ale obstawiam że zwyczajnie zła nazwa animacji która nie występuje w humans.mds ale pozostawie to bardziej doświadczonym.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Pierwsze co zapytam to skąd masz pan skompilowane pliki tarczy ? Zgaduje ze pochodzą z Gothic 2 jakiś tam mod ...
Pierwsze co trzeba opanować to Gothic 1 != Gothic 2 . Animacje i ich skompilowane formaty zmieniły się pomiędzy tymi dwiema grami. Pierwsza rzecz to Gothic 1 nie ma skompilowanej formy MDS (Model Definition Script? nie pamiętam ), Gothic 2 ma i jego format to .MSB (Model Script Binary).
A wiec.
Wróć to Sourcerera, i zdekompiluj te tarcze z opcja Gothic 2. Otrzymasz pliki .ASC i .MDS . Te NIE skompilowane pliki są prawie takie same jak w G1. Co prawda .MDS ma wiecej limitacji w G1.....
Tak jak widać na twoim screenie - Gothic 1 nie ma losowych animacji parowania => T_1HPARADE_0,T_1HPARADE_1,T_1HPARADE_2...  = Skasuj (Nie da się zastąpić animacji która nie istnieje)
Natomiast Gothic 1 ma parowanie na podstawie kierunku ciosu przeciwnika (Nie wykorzystane w grze) Zatem zostawiasz tylko jeden wpis o parowaniu a zmieniasz nazwę na   T_1HPARADE_O (Nie liczba zero ale litera O, z niemieckiego Oben, Linke, Rechts,Unter)
Powinno działać.  :)

Edit: Jeszcze jedno, widzisz "pomagają" tutaj ludzie których to tez przerasta i dlatego piszą takie nie przydatne posty. :)
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry