https://themodders.org/Themes/theModdersTheme
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 dzień
1 tydzień
1 miesiąc
Zawsze
theModders
Szukaj
Sztab
Użytkownicy
Statystyki
Kto jest online
Pomoc
Regulamin
Nowe posty
Tutoriale
Zaloguj się
Rejestracja
theModders
/
Grafika komputerowa
/
Grafika 3D
/
Pytania i problemy
(Moderator:
Jedairusz
) /
[Blender] Shift + R na stworzonych face'ach poprzez "f"
[
1
]
[Blender] Shift + R na stworzonych face'ach poprzez "f"
2843
4
O temacie
Autor
Draquer
Zaczęty
19.06.2016 roku
Wyświetleń
2843
Odpowiedzi
4
Draquer
Draquer
Użytkownicy
Problematyk :F
posty
360
Propsy
23
Profesja
Nierób
Użytkownicy
Problematyk :F
Draquer
[Blender] Shift + R na stworzonych face'ach poprzez "f"
2016-06-19, 11:49
0
Lista propsujących:
Postanowiłem sobie ostatnio wrócić do blendera, zacząłem sobie modelować jakiś teren, ale zauważyłem że nie mogę tworzyć nowych krawędzi na face'ach które stworzyłem za pomocą "f", czy to jest normalne? Nie mam jakiejś opcji zaznaczonej?
Nie na wszystkich tak się dzieje, poniżej podam miejsca w których nie mogę tego zrobić, a są to facey stworzone poprzez "f".
JPG:
http://s5.ifotos.pl/img/Przechwyt_sqxaaqw.png
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;
int main()
{
cout << "Hello theModders" <<endl;
return 0;
}
Lotnik
Lotnik
Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty
179
Propsy
424
Profesja
Grafik 3D
Użytkownicy
Wyjadam żelki
Lotnik
[Blender] Shift + R na stworzonych face'ach poprzez "f"
#1
2016-06-19, 12:17
1
Lista propsujących:
Ta funkcja nie działa na face'ach, które mają więcej niż 4 wierzchołki. Najpierw musisz podzielić je na czworokąty, np. narzędziem knife.
https://www.artstation.com/artist/szymon_l
Draquer
Draquer
Użytkownicy
Problematyk :F
posty
360
Propsy
23
Profesja
Nierób
Użytkownicy
Problematyk :F
Draquer
[Blender] Shift + R na stworzonych face'ach poprzez "f"
#2
2016-06-19, 12:36
0
Lista propsujących:
Dzięki za pomoc, nawet nie wiedziałem że istnieje takie narzędzie. Nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę tu - po skończeniu pracy z funkcją knife, gdy wciskam Shift + R to zaznacza mi się cały mesh
wcześniej tak nie było.
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;
int main()
{
cout << "Hello theModders" <<endl;
return 0;
}
Lotnik
Lotnik
Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty
179
Propsy
424
Profesja
Grafik 3D
Użytkownicy
Wyjadam żelki
Lotnik
[Blender] Shift + R na stworzonych face'ach poprzez "f"
#3
2016-06-19, 12:52
1
Lista propsujących:
shift + r ponawia ostatnio wykonane działanie, prawdopodobnie wcześniej zaznaczyłeś cały mesh skrótem "a".
Jeśli chcesz dodać nowe krawędzie to "ctrl + r"
https://www.artstation.com/artist/szymon_l
Draquer
Draquer
Użytkownicy
Problematyk :F
posty
360
Propsy
23
Profesja
Nierób
Użytkownicy
Problematyk :F
Draquer
[Blender] Shift + R na stworzonych face'ach poprzez "f"
#4
2016-06-19, 21:34
0
Lista propsujących:
Dziekuję.
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;
int main()
{
cout << "Hello theModders" <<endl;
return 0;
}
theModders
/
Grafika komputerowa
/
Grafika 3D
/
Pytania i problemy
(Moderator:
Jedairusz
) /
[Blender] Shift + R na stworzonych face'ach poprzez "f"
[
1
]
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry