Nowy model głowy. Coś z nim nie tak. 2664 1

O temacie

Autor 55TIGER39

Zaczęty 11.06.2016 roku

Wyświetleń 2664

Odpowiedzi 1

55TIGER39

55TIGER39

Użytkownicy
posty60
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bawiłem się ostatnio nowymi modelami głowy i mam pewien problem

Otóż w Maxie wyexportowałem głowę do ASC i po próbie wrzucienia jej do gry wyskakiwał błąd o braku MMS
Z MMS zmieniłem wszystkie linijki z Hum_head_pony  na Hum_head_brodacz.
Ale tutaj dalej nie idzie jej otworzyć w grze.
Przypisałem ją Charakterhelperowi żeby sprawdzać czy działa.

Może ktoś zaglądnąć i powiedzieć mi co zrobiłem źle?

http://www86.zippyshare.com/v/OWifCXVu/file.html
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
MMS (MORPH MESH SCRIPT) to skrypt który zawiera definicje animacji.
Nie jest to animacja szkieletowa lecz animacja na poziomie vertexow.

Cytuj
morphMesh ("Hum_Head_brodacz") //
{
   morphRef ("HUM_HEAD_brodacz.ASC") // model
   morphAni ("S_NEUTRAL" 1 1 -1 1 L "HUM_HEAD_brodacz.ASC" 0 0 SPD:1)
   morphAni ("S_FRIENDLY" 1 1 -1 1 L "HUM_HEAD_brodacz_EMOTIONS.ASC" 0 0 SPD:1) //animacja glowy
   morphAni ("S_ANGRY" 1 1 -1 1 L "HUM_HEAD_brodacz_EMOTIONS.ASC" 1 1 SPD:1)
   morphAni ("S_HOSTILE" 1 1 -1 1 L "HUM_HEAD_brodacz_EMOTIONS.ASC" 2 2 SPD:1)
   morphAni ("S_FRIGHTENED" 1 1 -1 1 L "HUM_HEAD_brodacz_EMOTIONS.ASC" 3 4 SPD:10)
   morphAni ("S_EYESCLOSED" 1 0.1 -1 0.1 L "HUM_HEAD_brodacz_EMOTIONS.ASC" 5 5 SPD:1)
   morphAni ("R_EYESBLINK" 4 0.04 0 0.04 . "HUM_HEAD_brodacz_EMOTIONS.ASC" 6 6 SPD:1)
   morphAni ("T_EAT" 1 0.1 2 0.1 . "HUM_HEAD_brodacz_EAT.ASC" 0 5 SPD:10) //animacja glowy
   morphAni ("T_HURT" 1 0.1 -1 0.1 L "HUM_HEAD_brodacz_EMOTIONS.ASC" 7 7 SPD:1)
   morphAni ("VISEME" 2 0.1 -1 0.1 L "HUM_HEAD_brodacz_VISEME.ASC" 0 15 SPD:5) //animacja glowy
}


czerwone to pliki które ci brakują. Myślę ze zspy dość jaśnie ci to głosił.  :lol2:
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry