Dodawanie nowych budynków, NPC 2365 8

O temacie

Autor Jaquest

Zaczęty 10.06.2016 roku

Wyświetleń 2365

Odpowiedzi 8

Jaquest

Jaquest

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam,

Chciałbym modyfikować świat gry w zależności od wykonania odpowiedniego questa. Mam na myśli dodawanie nowych budynków (i być może dodania do niego nowych NPC) po wykonaniu zadania.
Czy silnik gothica pozwala na coś takiego?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Tak. Pozwala. Możesz chować budynki pod ziemią i zmieniać ich położenie, jeśli jakieś zadanie się spełni. Nie jestem pewien, czy samym spacerem da radę, bo bawiłem się nim jak zaczynałem, a teraz to 100% skrypty. Ale jestem na 95% pewien, że da radę.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Jaquest

Jaquest

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki za pomoc!
 

Jaquest

Jaquest

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Muszę ponowić temat.

Nigdzie nie mogę znaleźć skryptu który pozwoliłby na zmianę położenia voba. Czy coś takiego istnieje?
Do tej pory próbowałem stworzyć budynek jako Mover ale to raczej kiepski pomysł.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Pamiętaj jednak, że dodawanie dużych budynków Spacerem to bardzo zły pomysł, ponieważ może to spowodować spadki klatek oraz światło statyczne nie będzie właściwie funkcjonować w jego wnętrzu. Kolejnym problemem jest przenikający deszcz, ale to akurat udało się załatwić: http://themodders.org/index.php?topic=10383.msg1233143#msg1233143
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Jaquest

Jaquest

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chciałbym uniknąć chowania budynków (sporej ilości w dodatku) pod ziemią.
Obecnie jedyne co udało mi się osiągnąć to uznanie budowli za obiekt  Mover i wyciągniecie go z pod ziemi triggerem. Powoduje to jednak sporo problemów między innymi brak możliwości dodawania łóżek lub innych interaktywnych obiektów.
Pytanie zatem czy można za pomocą Ikarusa zrobić insert voba tak żeby nie trzeba było go wyciągać z podziemi?
Po krótkiej analizie postu z Ikarusem zauważyłem że można zmienić nazwe fumkcji onStateChange
http://themodders.org/index.php?topic=10383.msg135242#msg135242
Czy dobrze kombinuje i można w podobny sposób zmienić collider obiektu na dynamiczny oraz spowodować że taki obiekt zmieni showVisual na true?
 

Szmyk

Szmyk

Użytkownicy
posty64
Propsy58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kwestia zmiany odpowiednich pół obiektu klasy zCVob.
 

KornikS

KornikS

Użytkownicy
posty104
Propsy72
NagrodyV
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Pojawianie się budynków w ten sposób o którym tu mowa zostało genialnie wykonane w modyfikacji Bitwa Królów 3. Po wybraniu danej budowli w opcji dialogowej pojawiała się ona wraz z vobami w środku. Nie wiem jednak jak zostało to wykonane.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Zrób domek jako Item z flags -1; :lol2:
Gdzieś na WoG'u widziałem jak ktoś napisał funkcje która insteruje voby typu łóżko, drzwi, skrzynki itd. bez ingerencji w świat.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry