Ogólnie ostatnio wrzuciłem gdzieś posta z screenami z moich poprzednich starań stworzenia powozu/konia do Gothica.
i tak jakoś podczas konwersacji wpadłem na idealne rozwiązanie do zastosowania na Multiplayera.
Można by było zrobić konia tak że w 3ds maxie zrigujesz go jak zwierze i dodasz na grzbiet człowieka z jakąś zbroją.
Zrobić go jako zbroje wtedy po założeniu człowiek stawałby się człowiekiem na koniu i to z ruchomymi kończynami.
Tylko że takie coś było by na tyle słabe że szybkość by się nie zmieniała. Może dałoby się pokombinować ale z tym miałbym kłopot.
No i trzeba by było robić z każdą zbroją.
Nie wiem czy zrozumiałe to jest wiec rozpiszę to trochę
- Masz zbroje strażnika
- Powiedzmy zrobiłem już w 3ds maxie konia z npctem w zbroi strażnika
- Masz go w EQ i swoją zbroje
- Jeśli miałbyś na przykład zbroje nowicjusza a konia gdzie dodany jest gość z zbroją strażnika to podczas używania konia byś nosił zbroje strażnika.
Tak więc do każdej zbroji trzeba by bylo zrobić odpowiednik.
Zrobiłem nawet na szybko film w 3ds'ie jak to mogło by wyglądać.
Teraz jest tylko pytanie bo jeszcze nie kombinowałem riggować tego pod szkielet gothicowy.
Gothic będzie w stanie odczytać takie riggowanie?
https://www.youtube.com/watch?v=NUkugiphkUY