Sprawdzanie czy NPC zna umiejętność 2482 3

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 29.05.2016 roku

Wyświetleń 2482

Odpowiedzi 3

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Siemka :D Dziś krótko bo myślę że nie zajmie długo. Tak więc kończę nowe menu statystyk, problem jest w tym że String nie zawraca przy wczytaniu i menu nie ma tekstur okien. Tak więc teraz piszę funkcje która będzie sprawdzać czy znamy umiejętność i zmieniać wtedy string'a. Więc proszę czy ktoś zna warunek do sprawdzania czy Npc zna np. umiejętności złodziejskie. (Mogę zrobić to na zmiennych, ale to za dużo roboty dla mnie  :trollface:)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

PuszkaX

PuszkaX

Użytkownicy
posty10
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
if (Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_1H) > 0) Możesz spróbować tym jeżeli dobrze zrozumiałem jaki masz problem :P
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Do tego Constants.d:

// *******
// Talente
// *******

const int NPC_TALENT_UNKNOWN = 0;

// Skilled Talents
const int NPC_TALENT_1H = 1;
const int NPC_TALENT_2H = 2;
const int NPC_TALENT_BOW = 3;
const int NPC_TALENT_CROSSBOW = 4;

const int NPC_TALENT_PICKLOCK = 5; //wird jetzt per DEX geregelt
//const int NPC_TALENT_PICKPOCKET = 6; //altes Pickpocket aus Gothic 1 - NICHT benutzen! Bleibt als Relikt im Code

// Magiekreis
const int NPC_TALENT_MAGE = 7;

// Special-Talents
const int NPC_TALENT_SNEAK = 8;
const int NPC_TALENT_REGENERATE = 9; //??? was ist davon drin?
const int NPC_TALENT_FIREMASTER = 10; //??? was ist davon drin?
const int NPC_TALENT_ACROBAT = 11; //--> Anis ändern!

// NEW Talents //werden komplett auf Scriptebene umgesetzt - Programm braucht sie nur für Ausgabe im Characterscreen
const int NPC_TALENT_PICKPOCKET = 12;
const int NPC_TALENT_SMITH = 13;
const int NPC_TALENT_RUNES = 14;
const int NPC_TALENT_ALCHEMY = 15;
const int NPC_TALENT_TAKEANIMALTROPHY = 16;

const int NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE = 17;
const int NPC_TALENT_WISPDETECTOR = 18;
const int NPC_TALENT_C = 19;
const int NPC_TALENT_D = 20;
const int NPC_TALENT_E = 21;

const int NPC_TALENT_MAX = 22; //ehem. 12
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
if (Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_1H) > 0) Możesz spróbować tym jeżeli dobrze zrozumiałem jaki masz problem :P
Ok thx działa. Wolę się zapytać niż 30x naprawiać :P @Bogdan Zwei  plik constants.d też patrzałem mimo to się przyda. (jak bym wiedział jakim rodzajem ta funkcja jest  to by tematu w ogóle nie było :) )
Do zamknięcia!
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry